Antoni Pitxot, el pintor mineral
Dissabte 13 | Juny | 2015

Mor als 81 anys l'amic fidel de Dalí i director del Teatre-Museu de Figueres.

Mor als 81 anys el pintor Antoni Pitxot, director dels museus Dalí
Dissabte 13 | Juny | 2015

L'artista va presentar la mostra "La memòria i el temps" l'any passat al Museu Can Framis de Pintura Contemporània de la Fundació Vila Casas.

Noves exposicions al Museu de Fotografia Contemporània Palau Solterra
Divendres 12 | Juny | 2015

L'agenda expositiva del Palau Solterra compta amb quatre mostres simultànies dedicades a la fotografia.

El pintor colombià Duván López obre una galeria d’art al Barri Vell de Girona
Dimarts 09 | Juny | 2015

L'artista colombià Duván López té una escultura al Museu Can Mario d'Escultura Contemporània de la Fundació Vila Casas.

Jordi Fulla
Dilluns 08 | Juny | 2015

La darrera mostra de Jordi Fulla, que forma part del programa Itiner'ART de la Fundació Vila Casas, es pot veure fins al 12 de juliol a l'Institut d'Estudis Ilerdencs.

Cosa de dos
Diumenge 07 | Juny | 2015

Un dels fotoperiodistes catalans en actiu més destacats de la seva generació, Pedro Madueño, celebra la seva primera retrospectiva a l'Obra Social La Caixa. El 2011 va rebre el Premi de Fotografia de la Fundació Vila Casas.

Raimon Camprubí i Mar Serinyà són protagonistes a l’estiu al Palau Solterra
Dissabte 06 | Juny | 2015

Raimon Camprubí, Narcís Darder, Antoni Bernad i Mar Serinyà són els grans noms d'aquesta temporada al Palau Solterra de la Fundació Vila Casas a Torroella de Montgrí.

Torroella, ocupada pels mags el cap de setmana
Dijous 04 | Juny | 2015

El Palau Solterra de la Fundació Vila Casas, escenari de la màgia el diumenge 7 de juny.

Caminando por Barcelona
Dimarts 02 | Juny | 2015

Una iniciativa de l'ETSAB recorre la transformació del Poblenou i explica, entre altres qüestions, la reconversió de la fàbrica tèxtil de Can Framis en l'actual museu de pintura de la Fundació Vila Casas.

L´art
Dimarts 02 | Juny | 2015

Un paisatge de Narcís Comadira ocupa la secció d'art de la revista.