CERCADOR

Els artistes inventem, no som creadors
Dilluns 01 | Juny | 2015

Entrevista al pintor de 88 anys, que té una retrospectiva a l'Espai Volart de la Fundació Vila Casas fins al 28 de juny.

La ilusión del mecenazgo
Dilluns 01 | Juny | 2015

Antoni Vila Casas, després d'una vida dedicada a la indústria farmacèutica, inverteix les seves il·lusions en les col·leccions de pintura, escultura i fotografia de la seva Fundació.

Oliva Artés, el símbol d´una altra manera de fer patrimoni
Diumenge 31 | Maig | 2015

Una antiga fàbrica del Poblenou s'obre al públic després d'una magnífica rehabilitació, signada per BAAS Arquitectes, artífexs també de la transformació de Can Framis, el museu de pintura de la Fundació Vila Casas.

La piedra seca, ‘protagonista’ artística en el IEI
Divendres 29 | Maig | 2015

Nova exposició de l'artista del fons Jordi Fulla, emmarcada en el programa d'itineràncies de la Fundació Vila Casas, Itiner'Art.

Stars y pop neobarroco
Dijous 28 | Maig | 2015

Lluís Barba fusiona los iconos de la Historia del Arte con referentes de la cultura de masas en sus collages.

Inauguració de l’exposició ‘Jordi Fulla. Llindars en el punt immòbil del món que gira’, a la Sala Gòtica de l’IEI
Dijous 28 | Maig | 2015

Exposició de l'artista Jordi Fulla dins el programa d'itineràncies de la Fundació Vila Casas, Itiner'ART.

Primera retrospectiva de Lluís Barba a Barcelona
Dimecres 27 | Maig | 2015

El creador barcelonés expone en su ciudad natal con un trabajo de convivencia entre el glamour y las miserias de la sociedad contemporánea.

Nueva hornada de viejas fábricas convertidas en espacios culturales
Divendres 22 | Maig | 2015

Barcelona segueix apostant per la restauració de factories industrials per acollir propostes culturals, entre les quals hi ha el Museu Can Framis de la Fundació Vila Casas.

Jordi Fulla. Llindars en el punt immòbil del món que gira
Divendres 22 | Maig | 2015

Exposició de Jordi Fulla a Lleida, dins el programa Itiner'ART de la Fundació Vila Casas.

Jordi Fulla. Llindars en el punt immòbil del món que gira
Divendres 22 | Maig | 2015

Exposició de l'artista Jordi Fulla a Lleida, dins el programa Itiner'ART de la Fundació Vila Casas.