El último informalista catalán
Dijous 18 | Juny | 2015

L'artista Romà Vallès, traspassat el passat dilluns a Barcelona als 91 anys, va morir convertit en un dels pioners de l'informalisme català i en el seu últim exponent.

De Sabadell a Terrassa
Dijous 18 | Juny | 2015

La Fundació Antiga Caixa Terrassa acull una mostra dedicada al recentment traspassat Romà Vallès, que el 2012 exposà a l'Espai Volart 2 de la Fundació Vila Casas.

Fallece Romà Vallès, el pintor de cosmogonías
Dimarts 16 | Juny | 2015

El 4 de juny s'inaugurà a Terrassa l'Espai Romà Vallès amb una selecció de les 600 obres que l'artista va donar a la ciutat.

Informal, però seriós
Dimarts 16 | Juny | 2015

El 2012, la seva obra es va poder veure al Espai Volart 2 de la Fundació Vila Casas.

Amèlia Riera, la dona silenciosa
Dilluns 15 | Juny | 2015

Entrevista a aquesta artista del fons de la Fundació Vila Casas, recentment guardonada amb el Premi Nacional de Cultura.

Un ganxó guanya el Premi d’Escultura 2015 de Palafrugell
Dilluns 15 | Juny | 2015

El ganxó Gerard Mas (1976) va ser premiat, dissabte al vespre, amb el primer premi del concurs que anualment convoca la Fundació Vila Casas de Palafrugell.

El «hermano» artístico de Salvador Dalí
Dissabte 13 | Juny | 2015

El pintor Antoni Pitxot, director del Teatro-Museo Dalí i patró vitalici de la Fundació Gala-Salvador Dalí, mor als 81 anys.

Antoni Pitxot, el pintor mineral
Dissabte 13 | Juny | 2015

Mor als 81 anys l'amic fidel de Dalí i director del Teatre-Museu de Figueres.

Mor als 81 anys el pintor Antoni Pitxot, director dels museus Dalí
Dissabte 13 | Juny | 2015

L'artista va presentar la mostra "La memòria i el temps" l'any passat al Museu Can Framis de Pintura Contemporània de la Fundació Vila Casas.

Noves exposicions al Museu de Fotografia Contemporània Palau Solterra
Divendres 12 | Juny | 2015

L'agenda expositiva del Palau Solterra compta amb quatre mostres simultànies dedicades a la fotografia.