CERCADOR

Els contes de Pazos
Dissabte 18 | Juny | 2011

L'artista barceloní exposa a Can Mario de Palafrugell una trentena d'obres realitzades a partir de la relectura d'objectes trobats de la cultura popular.

El Pazos més irreverent es trasllada a Can Mario
Divendres 17 | Juny | 2011

L’exposició que actualment presenta a Can Mario de Palafrugell és una heterodoxa aventura on l’escultura, l’escenografia i la instal·lació s’imbriquen en una unitat perfecta.

La Fundació Mascort
Dijous 16 | Juny | 2011
Catalunya té alguns mecenes privats (Godia, Daurella, Vila-Casas, Bassat, Sunyol, etc.) que en temps difícils fan feines de suplència institucional, un esforç que cal destacar i agraïr. Obren les portes de les seves col·leccions i contribueixen a la ...

Literatura pintada
Dimecres 15 | Juny | 2011

Del 8 de març al 23 de juliol es presenta a Can Framis "Viladecans. Obra recent 2008-2010" amb la temàtica dels gèneres literaris.

La coctelera de Carlos Pazos
Dimarts 14 | Juny | 2011

Una mirada a Carlos Pazos, que exposa aquest estiu a partir de l'11 de juny a Can Mario.

Carlos Pazos dóna nova vida a objectes en desús
Dissabte 11 | Juny | 2011

Palafrugell acull l'exposició "Glodpazos" de l'artista.

Carlos Pazos obre els estius de la Fundació Vila Casas a Palafrugell
Dissabte 11 | Juny | 2011

Carlos Pazos exposarà a Can Mario durant el període estiuenc un seguit d'objectes antics que tenen significat i memòria.

Carlos Pazos exposa a Palafrugell objectes antics amb significat i memòria
Divendres 10 | Juny | 2011

Una trentena d'antiguitats que l'autor ha disposat en forma de conjunts per crear una narració en base a aquestes iròniques composicions, s'exposa a Can Mario a partir del 11 de juny.

Jordi Isern, a la recerca de la consciència
Diumenge 05 | Juny | 2011

El pintor exposa al Museu Can Framis una desena d'obres.

Negre versus blanc
Dijous 02 | Juny | 2011

Miguel Rasero presenta a l'espai Volart "Monòleg interior".