Martín Carral, Raúl Hevia i Uslé a les noves cites nacionals de l´art càntabre
Dimarts 27 | Setembre | 2011

La Fundació Vila Casas té prevista una exposició individual de Martín Carral entre gener i juny del 2012.

Josep Niebla descobreix la seva mirada crítica
Dimarts 27 | Setembre | 2011

Josep Niebla mostra la seva obra de denúncia social i política a l'exposició Dilatar els límits de la percepció a Can Framis.

Última tarde con la Fiesta
Dilluns 26 | Setembre | 2011

Antoni Vila Casas assiteix a la despedida dels toros a la Monumental sense dubtar de la substància cultural de la tauromàquia, a la que dedica una sala al seu museu Can Framis.

Can Framis renova la col·lecció
Dilluns 26 | Setembre | 2011

El museu Can Framis de la Fundació Vila Casas ha renovat la col·lecció permanent amb una vintena d'obres adquirides recentment i una trentena que no havien estat exposades mai abans.

El nou Poblenou
Divendres 16 | Setembre | 2011

Antoni Vila Casas, un dels sèniors més cultes i elegants del país, ha invertit en art per gaudir de cada quadre que compra.

Travessa d´instants
Dimecres 14 | Setembre | 2011

Travessa d'instants al·ludeix a l'estreta relació establerta entre el col·leccionista, l'obra i l'artista.

La mirada del coleccionista
Divendres 02 | Setembre | 2011

Can Framis presenta el nou muntatge de la col·lecció Vila Casas amb una vintena d'adquisicions recents.

Miró i els seus deixebles
Diumenge 28 | Agost | 2011

Avançament de l'obertura de temporada d'exposicions a Barcelona. Can Framis presenta un nou projecte expositiu.

Jordi Isern exposa a l´Espai Art Abadia de Sant Joan
Divendres 19 | Agost | 2011

Jordi Isern, guanyador del Premi de Pintura 2010 de la Fundació Vila casas, exposa a l'Espai Art Abadia la seva mostra recentment exposada a Can Framis.