Premios Fotografía Fundació Vila Casas
Divendres 11 | Novembre | 2011

La Fundació Vila Casas va entregar el passat mes de juny el primer Premi de Fotografía a l’obra Ággelos de Pedro Madueño, a qui el Museu Can Framis de Barcelona dedicarà una exposició monogràfica properament.

Catalan International View a European Review of the world
Dissabte 05 | Novembre | 2011

El pintor Jordi Fulla ens explica el seu art i la inspiració oriental de les obres exposades a l’Espai Volart (en anglès).

Urbón, retorn i canvi
Dijous 03 | Novembre | 2011

Jordi Urbón, de qui recentment ha adquirit una obra la Fundació Vila Casas, exposa al Temple Romà de Vic les seves obres agrupades sota el títol de Delirium.

El caçador de l’art
Dimecres 02 | Novembre | 2011

El Museu Can Framis exposa part de la col·lecció de Juan Ybarra en una mostra que reuneix peces de Nonell, Sunyer, Torres-García, Barradas i Figari.

La magia de l´art abstracte
Dimecres 26 | Octubre | 2011

Exposicions de Jordi Fulla i Alfons Borrell a l’Espai Volart

Antoni Vila Casas, guardó d´or dels premis Timó 2011
Dimarts 18 | Octubre | 2011

Antoni Vila Casas rep el premi Timó per haver escollit l'Empordà com a seu de dos centres d'exposicions.

Roca Sans visita Xipre amb el seu treball ´Transmedia´
Divendres 07 | Octubre | 2011

El Palau Solterra de Torreoella presenta "Xipre la frontera", exposició que s'inclou dins el projecte Ermoúpoli de l'artista Joan C. Roca Sans.

Antoni Vila Casas. Empresari i mecenes d´art
Divendres 07 | Octubre | 2011

El seu esforç, el seu saber fer amb els negocis i la seva passió per l'art, va donar els seus fruits en la Fundació Vila Casas, l'objectiu de la qual combina dos de les seves facetes a la vida: la promoció de l'art i la formació en el sector sanitari.

Suspès a milers de quilòmetres
Dimecres 05 | Octubre | 2011

Jordi Fulla presenta a l'Espai Volart de la Fundació Vila Casas Sixteen-thousand days on the roof, una exposició que resulta un interessant exercici de traducció gràfica del moment vital de l'artista.

Mestre i alumne a París
Dimecres 05 | Octubre | 2011

Gregorio Iglesias exposa a París una àmplia selecció de produccions dels seus últims anys, entre les que es troben obres que van ser mostrades fa dos anys a l'exposició que li va dedicar a Barcelona la Fundació Vila Casas.