El uso de la anti-PD1 abre grandes expectativas en VIH
Dijous 27 | Febrer | 2014

Bonaventura Clotet, director de l'Institut de Recerca de la Sida (IrsiCaixa) ha informat que les expectatives entorn de la investigació amb la molècula anti-PD1 en la lluita contra el VIH, en un debat organitzat per la Fundació Privada Vila Casas.

Guinovart, candidat a ´Pintura Universal´
Dimecres 26 | Febrer | 2014
"Composició", obra de Josep Guinovart, pintor, dibuixant i gravador català, és candidata a convertir-se en una de les "10 pintures universals a Barcelona". La campanya ha estat endegada pel grup Capital de la Cultura Catalana i té l'objectiu de promocionar les arts de la ...

Abans pintor que ministre
Dimarts 25 | Febrer | 2014

"Sotto Voce", de l'artista Xavier Valls i organitzada a Barcelona per la Fundació Vila Casas, es pot veure al Centre d'Etudes Catalanes de la Sorbona (París) fins al 6 de març.

José María Xercavins levanta 25 millones para invertir en inmobiliario
Dilluns 24 | Febrer | 2014

Xercavins és exdirectiu de Metrópolis, que agrupa empresaris catalans com Antoni Vila Casas.

Les Exposicions Viatgeres obren nova convocatòria
Diumenge 23 | Febrer | 2014

Glòria Bosch, directora d'art de la Fundació Vila Casas, formarà part del jurat de la segona convocatòria d'Exposicions Viatgeres, un projecte expositiu itinerant ideat per a la promoció dels artistes gironins.

Wonderland- Pilar Sampietro entrevista Julio Vaquero
Dilluns 17 | Febrer | 2014

Dins la secció "Això és art", Pilar Sampietro conversa amb l'artista Julio Vaquero, que exposa a l'Espai Volart de la Fundació Vila Casas fins al 13 d'abril.

Joan Vilacasas
Diumenge 16 | Febrer | 2014

L'Espai Volart 2 de la Fundació Vila Casas exposa l'obra del pintor Joan Vilacasas, qui va assolir una personalitat dins la seva generació informalista.

Jordi Urbón torna a Ripoll
Divendres 14 | Febrer | 2014

L'artista, una de les peces del qual forma part del fons de la Fundació Vila Casas, exposa el seu treball "Nàufrags" al Museu Etnogràfic de Ripoll.

El 33 Recomana - Manuel Solà
Divendres 14 | Febrer | 2014

Una exposició de Manuel Solà a Can Mario de la Fundació Vila Casas, mostra fins al 27 d'abril l'obra d'aquest artista amb "instint per recuperar objectes que altres llençarien i que, a les seves mans, es converteixen en art".

Manuel Solà, la bellesa de l´etern retorn
Dimecres 12 | Febrer | 2014

El museu Can Mario exposa l'obra d'aquest artista barceloní fins al 27 d'abril.