De pedres, nassos i records
Dimarts 27 | Maig | 2014

A Can Framis, museu de la Fundació Vila Casas, es pot contemplar una retrospectiva de les composicions inspirades en les pedres del pintor Antoni Pitxot.

Cuerpos sumergidos
Dimarts 27 | Maig | 2014

L'Espai Volart exhibeix less fotografies dins l'aigua de Mayte Vieta.

Un artista oblidat
Divendres 23 | Maig | 2014

L’Espai Volart 2 de Barcelona recupera el llegat ocult del poeta i artista plàstic barceloní Baldo Pié.

La infancia de un galerista
Dimecres 21 | Maig | 2014

La Fundació Vila Casas dedicà, a finals de 2013, una exposició antològica a l'obra artística del pintor Xavier Valls (Sotto Voce).

Antoni Pitxot lleva las formas y los colores del Cap de Creus a Barcelona
Divendres 16 | Maig | 2014

Les pedres i els colors de l'Empordà són els protagonistes de la mostra La memòria i el temps, que li dedica la Fundació Vila Casas a la seva seu barcelonina de Can Framis.

L´experiència abissal
Divendres 16 | Maig | 2014

L'artista de Blanes Mayte Vieta exposa una àmplia selecció dels seus treballs a l'Espai Volart 2 de la Fundació Vila Casas.

El cos com una metàfora de la fragilitat de la vida
Divendres 16 | Maig | 2014

Mayte Vieta presenta les seves fotografies de cossos submergits a l'aigua i una escultura d'inspiració vegetal, en una mostra que reflexiona sobre la fragilitat de l'ésser, a l'Espai Volart 2 de la Fundació Vila Casas.

Telefónica se instala en la antigua sede de Orizonia
Dijous 15 | Maig | 2014

L'immoble és propietat de l'empresari i mecenes Antoni Vila Casas, President de la Fundació que duu el seu nom.

Telenotícies vespre
Dilluns 12 | Maig | 2014

"Arquitectures empeltades" és el projecte que representarà l'arquitectura catalana a la Biennal de Venècia d'enguany. Can Framis és un dels 16 projectes seleccionats per a aquesta mostra.

36'13''

Primavera en el Volart
Dissabte 10 | Maig | 2014

L'Agenda de La Vanguardia destaca les tres exposicions que encapçalen la nova programació dels espais Volart de la Fundació Vila Casas, amb Mayte Vieta, Baldo Pié i Arquer Buigas.