Mor als 88 anys el pintor Laurent Jiménez-Balaguer
Dissabte 18 | Abril | 2015

El pintor hospitalenc Laurent Jiménez-Balaguer, establert a França des del 1957, mor a París als 88 anys.

Lluís Barba. Espai Volart 2. Barcelona
Divendres 17 | Abril | 2015

Las obras de Lluís Barba llegan por primera vez a Barcelona de la mano de la Fundació Vila Casas.

Nostàlgia creativa
Dimarts 14 | Abril | 2015

Evocació de la figura d'un col·leccionista idealitzat, en extinció, representat per figures com la de Ventura Garcés, part del fons del qual s'exhibeix actualment a Can Framis.

Narcís Comadira ´Obres amb arbres´. Espai volart. Barcelona
Dilluns 13 | Abril | 2015

El poeta i pintor celebra una exposició temàtica -l'arbre com a protagonista- a l'Espai Volart de la Fundació Vila Casas, fins al 26 d'abril.

Butlletí núm.247
Dimecres 08 | Abril | 2015

El butlletí de Barcelona Cultura de l'Ajuntament de Barcelona inclou la mostra del fons de Ventura Garcés que es pot contemplar a Can Framis fins al juliol.

Miguel de Navas, nuevo presidente de Grupo Metrópolis
Dimecres 08 | Abril | 2015

Nou president de Metrópolis, grup on han invertit empresaris catalans com Antoni Vila Casas, entre d'altres.

La creativitat fa eixamplar les ments
Dilluns 06 | Abril | 2015

Entrevista a Ricard Planas, director de la revista Bonart, que entre altres coses recorda els inicis dels Premis Bonart a la Fundació Vila Casas.

El coleccionista discreto
Dilluns 06 | Abril | 2015

Can Framis organitza la primera exposició amb les obres reunides per l'advocat Ventura Garcés, una selecció d'un fons que traça una línia entre Dau al Set, l'abstracció, el pop i la post figuració.

Batllori y las ilusiones irrenunciables
Dilluns 30 | Març | 2015

Malip, escultura de Toni Batllori, llueix ja en la confluència entre la Diagonal i la Rambla del Poblenou barcelonines.

Un lloc privilegiat per observar el món
Dilluns 30 | Març | 2015

Jordi Fulla exposa, en la mostra Llindars en el punt immòbil del món que gira, una sèrie d’obres on converteix les cabanes de pedra seca en espais de pensament.