El leridano Jordi Jové gana el Ynglada-Guillot
Divendres 10 | Juliol | 2015

El lleidatà Jordi Jové Viñes va guanyar ahir el primer premi de dibuix Ynglada-Guillot, certamen celebrat anualment amb la col·laboració de la Fundació Vila Casas.

Barcelona acoge la quinta edición del ’Rock & Law’ benéfico
Divendres 10 | Juliol | 2015

Aquest mes de juliol Barcelona ha celebrat la cinquena edició de Rock&Law, concert benèfic impulsat el 2009 que compta amb el suport de diversos i reconeguts despatxos d'advocats i de la Fundació Vila Casas.

dfgdfgd

Antoni Vila Casas
Dimecres 08 | Juliol | 2015

Telenotícies Barcelona
Dimecres 08 | Juliol | 2015

Jordi Fulla converteix les cabanes de volta de la geografia rural en l'eix de l'exposició que presenta a l'Institut d'Estudis Ilerdencs fins al 12 de juliol.

«Del segon origen. Arts a Catalunya, 1950-1977»
Dilluns 06 | Juliol | 2015

Carta del lector sobre la nova exposició del Museu Nacional d'Art de Catalunya, que mostra per primera vegada en aquest espai treballs de creadors catalans des dels anys cinquanta fins als setanta.

L´artista jardiner
Dissabte 04 | Juliol | 2015

La Fundació Miró reivindica amb força l'art d'Alfons Borrell, un dels grans de l'abstracció a Catalunya, amb una obra impregnada del drama de la vida.

“Una de Bigas i una de Luna” La gran exposició homenatge de la Fundació Vila Casas a Bigas Luna
Dimarts 30 | Juny | 2015

Panoràmica de la programació de tardor de la Fundació Vila Casas, amb l'exposició dedicada a Bigas Luna com a protagonista.

Dos artistes de renom
Dilluns 29 | Juny | 2015

Carta del lector que connecta les recents pèrdues d'Antoni Pitxot i Romà Vallès, tots dos autors del fons de la Fundació Vila Casas.

L´absència a escena
Diumenge 28 | Juny | 2015

El Museu Palau Solterra de Fotografia Contemporània presenta una programació marcada per mirades diverses al retrat, de persones i d'espais, a més de la reordenació de la col·lecció.