Els altres mons d´aquí
Diumenge 20 | Setembre | 2015

Oriol ]olonch, amb els seus collages fotogràfics aconseguits amb tècniques digitals, desenterra mons ocults que són les múltiples cares del nostre.

L´hort de Bigas Luna
Diumenge 20 | Setembre | 2015

Bigas Luna ha estat sempre a dins del món de l'art, encara que la fama li vingué pel cinema.

Barcelona recupera a Coma Estadella
Divendres 18 | Setembre | 2015

La Fundació Vila Casas inaugura la primera exposició individual a la capital catalana de l'artista lleidatà desaparegut el 1991.

L’art meditat i els objectes trobats obren la temporada a la Fundació Vila Casas
Divendres 18 | Setembre | 2015

Albert Coma Estadella i Gerard Fernández són els autors que protagonitzen el programa de tardor als Espais Volart de la Fundació Vila Casas.

´Àrtic´: La Carme Gasull i l´Òscar Broc parlen d´actualitat
Dijous 17 | Setembre | 2015

El Museu Can Framis ensenya pintures, dibuixos i lones del cineasta Bigas Lugas, en una exploració de la seva faceta plàstica.

La Fundació Vila Casas i Ibercàmera firmen un conveni de col·laboració
Dimecres 16 | Setembre | 2015

L'acord recull la participació de la Fundació en l'edició dels programes de mà i el suport d'Ibercàmera a les activitats expositives.

La visió ecològica de Bigas Luna
Dimecres 16 | Setembre | 2015

El cineasta va assumir un compromís amb la terra en els últims anys de la seva vida y el plasmà en el seu treball plàstic.

Can Framis repassa l’obra pictòrica i interdisciplinària de Bigas Luna
Dimarts 15 | Setembre | 2015

El Museu Can Framis exposa treballs plàstics del cineasta Bigas Luna en una exploració interdisciplinària de la seva creació.

Bigas Luna, artista total
Dimarts 15 | Setembre | 2015

La mostra dedicada a Bigas Luna al Museu Can Framis desplega la narrativa de creativitat sense límits ni barreres artístiques del cineasta i pintor.

Can Framis explora la cara oculta de Bigas Luna
Dimarts 15 | Setembre | 2015

Una obra plàstica poc coneguda pel gran públic del desaparegut cineasta s'exhibeix al Museu Can Framis de Pintura Contemporània.