La natura, un camp de treball creatiu
Dimarts 29 | Setembre | 2015

La revista es fa ressò de la singular retrospectiva sobre les obres plàstiques del cineasta Bigas Luna, que se celebra al Museu Can Framis de Pintura Contemporània.

´En cultura ha habido una tormenta perfecta´
Dimarts 29 | Setembre | 2015

El cofundador del GrupCamera i promotor del cicle Iber:Camera aposta pel patrocini de la música clàssica, amb acords amb la Fundació Vila Casas, entre d'altres.

Albert Coma Estadella
Diumenge 27 | Setembre | 2015

La Fundació Vila Casas fa justícia històrica en reivindicar la figura, producció i trajectòria de l'artista lleidatà Albert Coma Estadella, pioner d'un informalisme auster.

Tria 33. Capítol 88
Divendres 25 | Setembre | 2015

Recorregut per l'emplaçament del Museu Can Framis de la Fundació Vila Casas, un espai amb 38 sales expositives dirigides a la generació de diàlegs entre obres d'autors contemporanis catalans.

03’56’'

L´Esther Castarnado i Bigas Luna
Dimecres 23 | Setembre | 2015

Síntesi dels punts clau en la trajectòria plàstica i cinematogràfica de Bigas Luna, passant pel seu culte a la terra, la fixació visual amb Goya i l'obsessió pel retrat de les passions humanes.

La Fundació Vila Casas porta ´Llindars...´ de Jordi Fulla a l´IEI
Dimarts 22 | Setembre | 2015

Nova exposició de l'artista del fons, emmarcada en el programa d'itineràncies, Itiner'ART, de la Fundació Vila Casas.

En el huerto de Bigas Luna
Dilluns 21 | Setembre | 2015

La consciència ecològica del cineasta Bigas Luna va aflorar en els seus últims anys i es reflecteix en la seva pel·lícula inacabada, la seva obra plàstica i un hort a Tarragona.

Els altres mons d´aquí
Diumenge 20 | Setembre | 2015

Oriol ]olonch, amb els seus collages fotogràfics aconseguits amb tècniques digitals, desenterra mons ocults que són les múltiples cares del nostre.

L´hort de Bigas Luna
Diumenge 20 | Setembre | 2015

Bigas Luna ha estat sempre a dins del món de l'art, encara que la fama li vingué pel cinema.

Barcelona recupera a Coma Estadella
Divendres 18 | Setembre | 2015

La Fundació Vila Casas inaugura la primera exposició individual a la capital catalana de l'artista lleidatà desaparegut el 1991.