Interseccions
Dissabte 16 | Juny | 2018
El Museu Can Framis serveix com a intersecció per a un diàleg constructiu entre allò establert i allò incipient. Cadascun/a dels/les artistes teixeix la seva temàtica en una de les obres de la col·lecció permanent al mateix temps que la pren com a ...

L´art més introspectiu de Viladecans
Divendres 15 | Juny | 2018

Joan-Pere Viladecans celebra el cinquantè aniversari de la seva primera exposició a Barcelona amb una altra mostra als Espais Volart titulada "Una mirada interior. Una mirada interior?

Las incómodas preguntas de Viladecans
Divendres 15 | Juny | 2018

Fidel a la idea que l'art és part del pensament, Joan Pere Viladecans exposa als Espais Volart 22 obres que són un viatge de preguntes del cos cap a l'ànima, en diàleg amb la ciència.

Joan Pere Viladecans. Mirada interior
Divendres 15 | Juny | 2018

L'artista presenta l'exposició "Una mirada interior. Una mirada interior", un diàleg artístic entre l'art i la ciència.

Art és ciència
Divendres 15 | Juny | 2018

Joan-Pere Viladecans presenta als Espais Volart una vintena d'obres que, a més, coincideix amb el 50è aniversari de la seva primera exposició a Barcelona.

Un diálogo entre creadores
Divendres 15 | Juny | 2018

Els Espais Volart de la Fundació Vila Casas acullen aquests dies dues exposicions interessants que reuneixen tres mirades diferents, però alhora complementàries.

´Seguramente me dedico al arte porqué no sé vivir´
Divendres 15 | Juny | 2018

Amb els anys, Viladecans ha après a llegir els rastres que deixen les mirades de la gent en els quadres. Li agrada aquest moment en que la seva obra abandona l'espai íntim de l'estudi i, ja a la sala d'exposicions, pot jugar a endevinar les emocions que provoca.

Joan-Pere Viladecans
Divendres 15 | Juny | 2018

L'artista Joan-Pere Viladecans celebra els cinquanta anys de la seva primera exposició amb una mostra als Espais Volart que ressegueix els camins paral·lels entre l'art i la ciència.

La Fundació Vila Casas atorga el Premi d´Escultura 2018
Dilluns 11 | Juny | 2018

El Museu Can Mario va acollir dissabte l'entrega del Premi d'Escultura 2018 de la Fundació Vila Casas. L'obra guanyadora va ser "Rambla (Senescència)", de l'artista Paul Daly.

SET Espai d´Art da una segunda vida al arte gracias a la muestra ´Work in progress´
Dilluns 11 | Juny | 2018

L'exposició presenta per primera vegada a València les obres de Chingsum Jessye Luk i Alberto Gil Casedas. El treball de tots dos posa el focus en el procés creatiu en si mateix i en el resultat de sèries artístiques contínues, obertes i en curs.