Una exposició a Can Mario mostra l´escultura d´avui
Divendres 08 | Juny | 2018

La Fundació Vila Casas presenta les mostres d'estiu del centre de Palafrugell, que també té fotografia.

Can Mario acoge las obras seleccionadas al premio Fundación Vila Casas 2018
Dijous 07 | Juny | 2018

El Museu Can Mario d'Escultura Contemporània acull en la seva nova programació d'estiu una trentena d'obres seleccionades al Premi Fundació Vila Casas, dedicat a l'escultura.

Una selecció eclèctica d´escultures, fotografia de paisatge i l´´ànima´ de cartró reciclat, les noves propostes a Can Mario
Dijous 07 | Juny | 2018

El Museu Can Mario de Palafrugell pren el pols a la creació contemporània del país i mostra una selecció de trenta escultures als aspirants al Premi d'Escultura 2018 Vila Casas que s'atorgarà aquest dissabte.

Portabella, ´Viridiana´ i Tarradellas
Diumenge 03 | Juny | 2018

Conegut sobretot com a productor i director de cinema, el figuerenc Pere Portabella va participar en l'escenificació del retorn de Josep Tarradellas a Catalunya i ha tingut sempre vincles molt estrets amb el món de l'art, sobretot amb la figura de Joan Miró.

Quan nord i sud es toquen
Diumenge 03 | Juny | 2018

El Delta i l'Empordà són un únic territori, un paisatge que es barreja i es confon en l'imaginari de l'exposició 'Hiberticer', que el 9 de juny s'inaugura al Museu Can Mario, a Palafrugell.

Dos territoris, tres artistes, un projecte
Diumenge 03 | Juny | 2018

L'exposició, protagonitzada per tres creadors nascuts a Barcelona -Salvi Danés, Rita Puig-Serra i David Bestué-, es presenta entre el 9 de juny i el 25 de novembre al Museu Can Mario de Palafrugell.

Museos decadentes y saqueados
Dimarts 29 | Maig | 2018

Julio Vaquero exposa a la galeria Marlborough les seves últimes pintures realistes que evoquen escenes de llocs espoliats.

Lídia Masllorens
Dijous 24 | Maig | 2018

La primera exposició individual de Lídia Masllorens (Premi de Pintura 2013 de la Fundació Vila Casas) tindrà lloc a la Galeria Miquel Alzueta i durarà 23 h: la cita és el 30 de maig a les 19 h.

La tormenta que no amaina
Dimecres 23 | Maig | 2018
El cineasta Pere Portabella explica el seu compromís infatigable amb el descobriment de nous llenguatges artístics, però també el seu decidit activisme polític des dels seus temps més juvenils. Ara el Museu Can Framis li dedica una exposició fins al ...

Lita Cabellut, els laberints de l´alteritat
Diumenge 20 | Maig | 2018

La Fundació Vila Casas, que duu a terme una labor compromesa al món de l'art, ha organitzat una exposició retrospectiva de Lita Cabellut, que ha assolit una extraordinària projecció internacional.