Facebook Twitter Youtube Pinterest Vimeo Linkedin Foursquare Instagram Google+

CERCADOR:

L’alternativa ripollesa
Divendres 14 | Desembre | 2018

La importància de figures com la de l’artista Gerard Sala, juntament amb la col·laboració puntual de la Fundació Vila Casas, en la seva promoció ha estat cabdal, quelcom que s’ha traduït en la presència de noms importantíssims de l’art actual.

La Fundació Vila Casas dona sis escultures a la ciutat
Dilluns 10 | Desembre | 2018
Els carrers de Barcelona tenen una nova obra d’art. En concret el de Sancho d’Àvila, entre Llacuna i Roc Boronat, a la superilla del Poblenou. Més aviat es tracta de sis escultures, anomenades ‘Els Guardians’, de l’artista Xavier Mascaró. S’ubiquen just davant del Museu de Can Framis i la ...

Somniant una possibilitat
Dilluns 10 | Desembre | 2018

Hi ha qui diu que l’art ens salvarà. Afirmar això potser és massa ambiciós, però, com a mínim, ens pot servir per encarar el panorama actual de crisi econòmica, política i cultural. Una globalització cada vegada més creixent, moviments migratoris, desastres naturals. En aquest context, l’artista pot ...

Agustí Puig expone su obra reciente en el Centre Cultural
Dimecres 05 | Desembre | 2018

L'exposició forma part del programa Itiner’Art de la Fundació Vila Casas i està conformada per una selecció de pintures, escultures i serigrafies que sumen més de quaranta obres.

Agustí Puig explora la condició fugaç de l´ésser humà en una mostra amb obres inèdites al Centre Cultural Terrassa
Dimarts 04 | Desembre | 2018
La proposta ´Creant una pròpia cosmicitat´ repassa les diferents tècniques amb què ha treballat l´artista.   https://www.naciodigital.cat/latorredelpalau/noticia/66643/agusti/puig/explora/condicio/fugac/esser/huma/mostra/amb/obres/inedites/al/centre/cultural/terrassa

Agustí Puig crea expresamente dos obras de gran formato para exponer en el Centre Cultural Terrassa
Dimarts 04 | Desembre | 2018

L'exposició forma part del programa Itiner'Art de la Fundació Vila Casas i està conformada per una selecció de pintures, escultures i serigrafies que sumen més de quaranta obres. Dos d'elles, de gran format, han estat creades especialment per a aquesta sala d'exposicions.

El pintor de gran formato Agustí Puig lleva a Terrassa obras inéditas de más de cuatro metros
Dimarts 04 | Desembre | 2018

L'artista Agustí Puig ha inaugurat aquest dimarts l'exposició "Creant una pròpia cosmicitat" al Centre Cultural Terrassa amb obres inèdites de més de quatre metres.

Agustí Puig exposa al Centre Cultural una quarantena de les seves obres
Dimarts 04 | Desembre | 2018

Agustí Puig, un dels autors contemporanis catalans amb més notorietat internacional, presenta al Centre Cultural una quarantena de les seves obres.

El documental - Shasei. El sonido del mundo: Japón - España
Diumenge 02 | Desembre | 2018

Documental 'Shasei. El sonido del mundo: Japón - España' a tv2 amb una entrevista a l'artista Lita Cabellut i un recorregut per la mostra Retrospective que es va celebrar l'any passat als Espais Volart.

Abans que acabi l´any
Divendres 30 | Novembre | 2018

Dibuixos, papers i figures de la col.lecció de I’IVAM, ha estat una de les rnostres destacades de la tardor i ara esprern els darrers dies als Espais Volart de la Fundació Vila Casas.

Pàgina:     ...  >>  >|