Normativa COVID-19
Os damos la bienvenida con la máxima seguridad, adaptándonos a la normativa de aforo e higiene. Para más información, clicar aquí
FUNDACIóN - XX ANIVERSARIO

XX Aniversario

Aquest mes d’octubre la Fundació Vila Casas celebra vint anys des de la creació del projecte artístic Art 2000 amb l’obertura de dues noves exposicions al Museu Can Framis i la presentació de quatre publicacions.

Aquest aniversari aglutina dues exposicions - Càpsules de confinament: art i pandèmia a Catalunya, amb la participació de 100 artistes, i El cor oceànic de les coses de Jordi Martoranno, premi de Pintura Fundació Vila Casas 2019 -, la publicació de tres catàlegs de la col·lecció Fundació Vila Casas - pintura, escultura i fotografia - i un llibre sobre la història de la Fundació titulat Tot girant fulls d’un àlbum, escrit per Glòria Bosch i Mir.

En un context condicionat per la pandèmia i el protocol sanitari que se’n deriva, volem celebrar l’aniversari oferint jornada de portes obertes al Museu Can Framis el dimarts 6 i dimecres 7 d’octubre, tot coincidint amb l’obertura de les dues noves exposicions.

Catàlegs de les col·leccions de pintura, escultura i fotografia de la Fundació Vila Casas
La Fundació Vila Casas presenta per primera vegada tres catàlegs - escultura, pintura i fotografia- que documenten exhaustivament la seva extensa col·lecció que actualment suma un total de 4.500 obres.

Publicació del llibre Tot girant fulls d’un àlbum. Vint anys de la Fundació Vila Casas 2000 – 2020
Tot girant fulls d’un àlbum, escrit per Glòria Bosch i Mir, s’aproxima a la història de la Fundació Vila Casas en primera persona i com a diàleg bastit - des del record, les paraules i la memòria - amb el seu fundador, Antoni Vila Casas. Directora d’Art de la Fundació durant gairebé vint anys, l’autora traça una sèrie de reflexions íntimes i sinceres que conviden a passejar-se per tot allò que ha succeït a la Fundació, alhora que esdevé un reconeixement a totes les persones que han col·laborat amb la institució durant tots aquests anys.
Exposiciones - XX Aniversario

Publicacions XX Aniversario