ART CONTEMPORANI - ACTIVITATS

Joan Abelló, la col·lecció convidada a Can Framis

Dilluns 12, Febrer, 2024 - Diumenge 07, Abril, 2024
Can Framis, Barcelona

Amb motiu de la celebració de l’Any Abelló, part de la seva col·lecció i la seva pintura s’han desplegat per diferents punts de la geografia catalana per dialogar amb obres dels fons d’altres Museus. A cada lloc, una complicitat. Una forma d’endinsar-se en la personalitat desbordant de Joan Abelló i en la xarxa de relacions que trenà amb artistes del seu temps. De passejar per la seva vocació de pintor i per la seva passió col·leccionista. Perquè sense una no podem entendre l’altra.

Ara, des de la seu de Can Framis de la Fundació Vila Casas us convidem a descobrir algunes de les obres de la col·lecció d’art modern català de Joan Abelló, el fons més important, sens dubte, de tota la seva Fundació. Algunes peces habitualment s’exhibeixen a les sales permanents del Museu Abelló; d’altres, entre la densitat de les parets de la Casa del Pintor.

Comissariat per: Susanna Portell i Pepa Ventura
Inauguració: Dilluns 12 de febrer, 18.30h