From 12th June the four museums of the Fundació Vila Casas are open for visits: Espais Volart and Museu Can Framis in Barcelona, Museu Can Mario in Palafrugell and Museu Palau Solterra in Torroella de Montrgrí. We welcome you back with the best safety measures, adapted to the regulations for maximum capacity and hygien. For more information, please click here

Les fotògrafes també existim

Tuesday 24 | December

Només un 21,8% de les imatges incloses a les galeries que les principals publicacions del món recopilen per aquestes dates com “les fotografies de l’any” estan fetes per dones. Així ho mostrava un estudi fet el 2018 per Women Photograph, una plataforma que promou la visibilitat de les reporteres gràfiques amb una base de dades de 950 fotoperiodistes de més 100 països de tot el món. Si ens fixem, a més, en la presència de les dones als centres d’art els percentatges són vergonyants: només un 14% de les exposicions individuals inaugurades durant el període que va del 2011 al 2015 als centres d’art de Barcelona –centres com el MACBA, el MNAC, el Caixa Fòrum, La Virreina o la Fundació Vila Casas, entre d’altres– van ser fetes per dones.

Source: La Llança - El Nacional

Temporary Contemporary Art Exhibitions