whatsapp Facebook Instagram Twitter Youtube Pinterest Vimeo Linkedin Foursquare

Carma Casulá

Barcelona, 1966

Artista visual i fotògrafa, doctorada en Belles Arts a la Universidad Complutense de Madrid i amb estudis superiors de fotografia a Milà i Nova York. Els seus projectes artístics estan enfocats en l’antropització del territori, el medi ambient, la sostenibilitat i els nous imaginaris del paisatge; amb altres de caràcter més documental, en què col·labora amb arquitectes i paisatgistes en la lectura i tractament del territori. Les seves obres paren l’atenció en les transformacions dels paisatges provocades per la modernització de la societat i aprofundeixen en una interpretació del nostre paisatge com a reflex de la nostra cultura. Ha participat en projectes culturals i exposicions amb fotografia i instal·lacions, tant en l’àmbit nacional com internacional; per exemple, l’any 1994 a la Corcoran Gallery of Art (Washington, Estats Units) i al Festival Revela’t 2023, amb la mostra Piel Ibérica y TransEuropeas, entre moltes d'altres.

Exposicions de l'artista

Publicacions de l'artista