Anna Roig

Barcelona, 1988

Graduada com a dissenyadora gràfica i màster en fotografia i disseny per ELISAVA, l’obra d’Anna Roig balla de manera experimental entre el reportatge i la fotografia artística d’alt contingut poètic, tant sigui retratant les situacions quotidianes com també transfigurant la imatge del cos humà, el qual utilitza com a catalitzador representatiu d’una societat moderna en constant relació amb el seu entorn arquitectònic, tant en els reductes més íntims com en aquells que ens fan formar part d’un paisatge humà col•lectiu. Així mateix, tant en color com en blanc i negre, els forts contrastos de llum s’uneixen a la suavitat de les textures que atorga a tota superfície fotogràfica, que proporcionen al seu treball un caire certament dramàtic amb la clara intenció de traspassar l’ànima de l’espectador per a fer-lo reflexionar sobre la seva condició humana.