Alvaro Sánchez-Montañés

Madrid, 1973

Format en enginyeria aeronàutica per la UPM, la relació d’Álvaro Sánchez-Montañés amb la fotografia començà als 18 anys quan, de manera atzarosa, adquirí una càmera Zenith al famós Rastro madrileny. Des d’aleshores, i alternant la tasca fotogràfica amb la d’enginyer aeronàutic, s’ha dedicat a l’obtenció d’imatges aclaparadores i de brutal contingut poètic on la relació entre l’entorn natural i l’artificial que conformen l’hàbitat de l’esser humà, xoquen i creen situacions de les quals sorgeix un nou tipus de bellesa basada en la relació harmònica de caos i ordre. Les seves instantànies han estat exposades en ciutats com Barcelona, Mèxic D. F., Nova York o Londres i han estat guardonades amb premis internacionals com l’Epson 2009, els International Photography Awards 2009 o el primer premi de la Fundació Aena 2012.

Exposicions de l'artista

Publicacions de l'artista