Lluís Companys vist pels fotoperiodistes dels anys 30
Dimarts 16 | Octubre | 2012
L’exposició titulada Retrat Companys que es pot visitar fins el 30 de gener al castell de Montjuïc aplega imatges del president realitzades pels fotoperiodistes Agustí Centelles, Josep Domínguez i Josep Maria Segarra, algunes de les fotografies exposades provenen de ...

L’abstracció càlida de Víctor Pérez-Porro
Dimarts 16 | Octubre | 2012

Reportatge sobre l’abstracció geomètrica de Víctor Pérez-Porro a través de la seva darrera mostra Els colors de Berlín van fer formes en el meu cap i la visita al seu taller on ens mostra el seu procés creatiu.

Víctor Pérez-Porro torna l’art a allò més bàsic
Dimarts 16 | Octubre | 2012

En la mostra Els colors de Berlín van fer formes en el meu cap que es pot visitar a l’Espai Volart fins el 16 de desembre, exhibeix part de la seva darrera obra, amb una trentena de pintures abstractes i geomètriques inspirades en la capital alemanya.

Agustí Centelles, una crònica fotogràfica
Dilluns 15 | Octubre | 2012

Un total de 110 fotografies vintage que recullen escenes de la Guerra Civil espanyola, tiratges originals de la dècada dels setanta i obres R-print de la mateixa col•lecció integren la present exposició a Can Framis dedicada al primer fotoperiodista català.

Rosa Aguiló exposa a la Fundació Vila Casas
Dilluns 15 | Octubre | 2012

Rosa Aguiló presenta a Palafrugell les seves darreres pintures i dibuixos. La mostra exposada sota el títol Moments es pot visitar fins al 16 de desembre a la Sala Empordà de Can Mario.

Rosa Aguiló exposa a la Fundació Vila Casas
Dilluns 15 | Octubre | 2012

La Fundació Vila Casas presenta l’exposició “Moments” de Rosa Aguiló a la Sala Empordà del museu d’escultura Can Mario de Palafrugell.

Estudi a la Batalla de Sant Pere d’Artigau
Dilluns 15 | Octubre | 2012

En cinc plafons de fusta, Francesc Artigau, mostra un dia qualsevol del carrer on té el seu estudi al barri de Santa Caterina de Barcelona. L’obra forma part de l’exposició permanent del museu Can Framis de la Fundació Vila Casas.

Homenatge de la Fundació Vila Casas a Torres Monsó
Dimarts 09 | Octubre | 2012

Una exposició a Can Mario de Palafrugell que repassa la trajectòria de l’artista gironí Paco Torres Monsó amb motiu del seu 90 aniversari, la mostra inclou maquetes i peces de gran format partint d’un llibre d’Aristides Maillol.

Francesc Torres Monsó
Dissabte 06 | Octubre | 2012

La Fundació Vila Casas dedica a Francesc Torres Monsó una exposició al Museu Can Mario coincidint amb el seu 90è aniversari.

Can Mario reivindica Torres Monsó amb una selecció d’obres geomètriques i subjectives
Dissabte 06 | Octubre | 2012

La Fundació Vila Casas ret homenatge a Francesc Torres Monsó amb l’exposició “Anar fent i prou” que recull una vintena d’obres fetes en diferents èpoques de la vida de l’artista gironí.