CERCADOR

Les escultures de Jordi Gich, a Can mario de Palafrugell
Diumenge 06 | Octubre | 2013

L'escultor de Palafrugell Jordi Gich presenta fins al 15 de desembre a Can Mario, l'exposició "Inflexió  de la línia a l'espai".

El monólogo artístico se hace diálogo en el Palacete del Embarcadero
Dissabte 05 | Octubre | 2013
Martín Carral i Carmen Anzano exhibeixen fins al  13 d'octubre dos percepcions diferents d'entendre el procés creatiu. La producció d'aquesta exposició ha estat també fruit d'un diàleg, en aquest cas institucional, entre l'Ajuntament de ...

Retrospectiva de l´obra de Manuel Solà a Palafrugell
Dissabte 05 | Octubre | 2013

Una escultura de ferro de sis metres d'alçada amb forma de tors humà i rostre hieràtic convida els visitants de Palafrugell a endinsar-se en l'obra de Manuel Solà.

Passatge sense sortida
Divendres 04 | Octubre | 2013

Marsans treballa els límits de les capacitats de representació de la pintura, fusiona fons i superfície i ens transporta poèticament a imaginar el que no veiem.

EL pintor de la vida quieta
Divendres 04 | Octubre | 2013

L'Espai Volart 2 dedica una exposició al pintor català Xavier Valls. Comissariada per Glòria Bosch, la mostra contempla 24 obres que recorren la seva trajectòria.

L´ombra del temps
Dijous 03 | Octubre | 2013

L'Espai Volart 2 reivindica la figura del pintor Luis Marsans.

Fuera de control
Dimecres 02 | Octubre | 2013

Carla Tarruella. L'artista crea un univers tortuós i inconcret.

L´ ´Observatori K´ s´instal·la a Torroella
Dissabte 28 | Setembre | 2013

La Fundació Vila Casas proposa una relectura visual de Kafka al Palau Solterra. Jordi Cerdà i Claude Jeanmart en són els protagonistes.

Jordi Lafon, el premi al risc
Divendres 20 | Setembre | 2013

Una atrevida proposta de l'artista vigatà, premi Vila Casas "ex aequo".

Jordi Lafón, guanyador, junt a dos artistes més, del Premi de Pintura 2013 que concedeix la Fundació Vila Casas.

El pintor de la quietud
Divendres 20 | Setembre | 2013

L'Espai Volart 2 exposa l'obra de Xavier Valls per primer cop a Barcelona després de la seva mort, el 2006, i en reivindica la seva tendresa i suavitat artística