CERCADOR

Can Mario exposa una mostra antològica de Manuel Solà
Dijous 14 | Novembre | 2013

El Museu d'Escultura Can Mario presenta una exposició antològica de Manuel Solà que compta amb una vuitantena d'obres.

El pintor frugal
Dimecres 06 | Novembre | 2013

Xavier Valls (Barcelona, 1923 - 2006), és un dels pintors importants de la postguerra catalana i amb tot és, encara avui, un rara abbis, un pintor desconegut i estrany. La Fundació Vila Casas li dedica una exposició homenatge a l'Espai Volart.

Xavier Valls, les petites coses de cada dia
Divendres 01 | Novembre | 2013

La Fundació Vila Casas ret homenatge a Xavier Valls, un pintor que se sentia un "exiliat, un solitari, un home que busca alguna cosa sense poder assolir-la".

Xavier Valls, un símptoma
Dimecres 30 | Octubre | 2013

Firma convidada.  Va ser un artista del qual Catalunya no podia prescindir, però es va estar 26 anys sense exposar a la seva ciutat.

El primer templo de Perico
Dissabte 26 | Octubre | 2013

L'il·lustrador de La Seu d'Urgell Perico Pastor està pintant dues obres de grans dimensions per la basílica de Sants Just i Pastor de Barcelona. El projecte està patrocinat per la Fundació Vila Casas.

El joven Vilató
Diumenge 20 | Octubre | 2013

El 2012 Barcelona va retre homenatge a Javier Vilató amb cinc exposicions al Museu  Picasso, el Marés, Fundació Vila Casas, Joan Gaspar i Sala Dalmau. Un any després, Fernando Pinós li dedica una exposició.

I si tornéssim a observar?
Divendres 18 | Octubre | 2013

Javier Garcés sap que una obra d'art que no explora el sentiment tràgic de la vida no té cap raó de ser.

Documental: Josep i Pere Santilari
Dimecres 16 | Octubre | 2013

Els germans bessons Josep i Pere Santilari han desenvolupat una fulgurant carrera com a pintors. A la seva participació en exposicions col·lectives, hem d'afegir les antològiques que li dedicaren la Fundació Vila Casas i el Museu de Badalona.

El Palau Solterra proposa una lectura visual de Kafka
Dimecres 09 | Octubre | 2013

Jordi Cerdà i Claude Jeanmart intercanvien "cadàvers exquisits" a propòsit de l'obra de l'escriptor txec. Patricio Vélez documenta en una altra exposició l'exuberància dels jardins de Burle Marx.

La montaña humana
Dimecres 09 | Octubre | 2013

Format a l'Avni Art Institute de Tel Aviv, resideix a Barcelona, on l'any passat va exposar a la Fundació Vila Casas.