Documental: Sílvia Martínez Palou
Dimecres 04 | Desembre | 2013

Ressenya sobre l'obra "Arquetips" de Sílvia Martínez Palou. L'artista acaba de rebre el premi de Pintura de la Fundació Vila Casas 2013.

Carles Bros ´Plasmo lo que viví en Pekín´
Dimecres 04 | Desembre | 2013

Glòria Bosch, directora de la Fundació Vila Casas, parla sobre la relació entre l'obra de Carles Bros i la Xina.

Xavier Valls i Luis Marsans, ocells solitaris
Dimarts 03 | Desembre | 2013

Aquests dos grans mestres de la pintura figurativa de la segona meitat del segle XX ocupen l’Espai Volart de la Fundació Vila Casas.

Amb l’ajut de la iniciativa privada
Dimarts 03 | Desembre | 2013

Fundacions com la Suñol, Valvi i Vila Casas donen les empentes necessàries a la promoció i la difusió de l’art en temps de crisi.

Festival de Joves Creadors dels Pirineus
Dissabte 30 | Novembre | 2013

Ull Nu aposta per l’animació. El premi del públic, exempta de dotació monetària, compta amb una obra d'Ester Pedescoll, artista representada a la col·lecció permanent de la Fundació Vila Casas.

La metrópolis cultural de L´Hospitalet
Dissabte 30 | Novembre | 2013

L 'Ajuntament vol convertir la ciutat en referent de la creativat. Can Framis de la Fundació Vila Casas esdevé la única entitat que treballa amb els artistes de la segona meitat del segle XX.

El premi Velázquez reconeix la magnitud de Jaume Plensa
Dimarts 26 | Novembre | 2013
L’artista, reclamat arreu del món per les seves escultures monumentals, rebrà 100.000 euros. A Barcelona, l'acalde Xavier Trias ha iniciat alguna conversa per tal d'encarregar l'artista una obra més icònica. L'obra dell'Arte emplaçada a la plaça ...

El ´miracle´ de Perico a Sants Just i Pastor
Diumenge 24 | Novembre | 2013

L'artista ultima dos grans quadres per a la basílica. La intervenció artística ha estat possible gràcies a Antoni Vila Casas

Els semàfors. Perico Pastor, artista
Diumenge 24 | Novembre | 2013

Per encàrrec del rector de la basílica Sants Just i Pastor, Armand Puig, i gràcies al mecenatge d'Antoni Vila Casas, Perico Pastor culmina aquests dies dos grans murals.

TN Comarques Girona
Dijous 21 | Novembre | 2013

Fins al 23 d'abril al Palau Solterra es pot veure l'exposició "Observatori K", de Jordi Cerdà i Claude Jeanmart.