Perico Pastor
Divendres 10 | Gener | 2014

Perico Pastor exposa aquarel·les a la Galeria Trama i presenta dues teles de gran format a la Fundació Vila Casas que seran emplaçades a finals d'any a la basílica dels Sants Just i Pastor.

Dos miracles artístics
Dijous 09 | Gener | 2014

Les dues obres de Perico Pastor que s'emplaçaran a la capella de l'Eucaristia de l'església dels Sants Just i Pastor es poden veure a l'Espai Volart de la Fundació Vila Casas fins el dia 10 de gener.

La Biblia ´atea´ de Perico Pastor
Dijous 09 | Gener | 2014

L'artista lleidatà Perico Pastor presenta a l'Espai Volart de la Fundació Vila Casas els dos quadres que s'instal·laran a finals d'any a l'església dels Sants Just i Pastor.

Perico Pastor: l’art sacre d’un artista ateu
Dijous 09 | Gener | 2014

Perico Pastor realitzà dues pintures de tema bíblic per encàrrec del rector de la basílica dels Sants Just i Pastor. La Fundació Vila Casas, que les ha donades al temple, les exposa fins al 10 de gener.

Misa atea con Perico Pastor
Dijous 09 | Gener | 2014

El pintor crea dues teles sobre la Bíblia per a l'església dels Sants Just i Pastor en un projecte promogut per la Fundació Vila Casas.

Pastor para la iglesia
Dijous 09 | Gener | 2014

L'artista pinta dos murals sobre escenes bíbliques amb sentit eucarístic per a l'església dels Sants Just i Pastor i les presenta a la Fundació Vila Casas.

Perico Pastor muestra en Volart las obras que decorarán Sants Justi Pastor
Dijous 09 | Gener | 2014

L'artista presenta a l'Espai Volart de la Fundació Vila Casas les dues teles de connotació bíblica que seran donades a la basílica dels Sants Just i Pastor de Barcelona.

Perico Pastor aporta su visión ´atea´ de dos mitos bíblicos
Dijous 09 | Gener | 2014
L'artista Perico Pastor aporta la seva visió "atea" de dos dels mites bíblics més populars, el de la pluja del mannà i de la multiplicació dels pans i els peixos, que ha quedat concretada en dos quadres de gran format destinats a la Basílica dels Sants Just ...

Perico Pastor ilustra la basílica de Sant Just
Dijous 09 | Gener | 2014

L'artista lleidatà crea dues obres de gran format inspirades en la Bíblia que seran emplaçades a finals d'any a l'església dels Sants Just i Pastor.

Reinventando el arte religioso
Dijous 09 | Gener | 2014

Perico Pastor mostra la seva obra per a la basílica dels Sants Just i Pastor a la Fundació Vila Casas.