‘Objectes Perduts’, exposición de Neus Martín Royo
Dilluns 26 | Gener | 2015

Neus Martín (Barcelona, 1968) és una artista de Poblenou que retrata el seu paisatge quotidià, entre el qual es troba el Museu Can Framis de la Fundació Vila Casas.

Museu de Fotografia a Torroella de Montgrí
Dilluns 26 | Gener | 2015

Montgrí, amb un fons de més de 200 fotografies.

Museu de Fotografia Contemporània a Torroella
Diumenge 25 | Gener | 2015

Una lectora recomana una visita al Museu de Fotografia Contemporània de la Fundació Vila Casas a Torroella de Montgrí, amb un fons de més de 200 fotografies.

L’arbre com a símbol
Divendres 23 | Gener | 2015

L’Espai Volart de Barcelona dedica una exposició temàtica, retrospectiva i antològica al pintor i poeta gironí Narcís Comadira.

Tres exposicions a la Fundació Vila Casas
Divendres 23 | Gener | 2015

L’Espai Volart acull mostres relacionades amb la pintura de Narcís Comadira, els dissenys de Jordi Fornas i Joan Pedragosa i les escultures de Josep Subirà-Puig.

L’«obreda» de Comadira
Divendres 23 | Gener | 2015

La Fundació Vila Casas presenta una exposició "retrospectiva, antològica i temàtica" que posa al descobert la predilecció que l'artista de Girona ha mostrar pel món vegetal al llarg dels anys.

Las obras con árboles del poeta Narcís Comadira arraigan en el Espai Volart
Divendres 23 | Gener | 2015

Més de seixanta llenços del pintor i poeta Narcís Comadira caracteritzats per la presència d'"arbres i altres vegetals" arrelen a partir d'avui i fins al dia 26 d'abril a l'Espai Volart de Barcelona.

Narcís Comadira treu els arbres a passejar
Divendres 23 | Gener | 2015

La Fundació Vila Casas acull des d’avui “Obres amb arbres i altres vegetals”, una exposició antològica del pintor i poeta Narcís Comadira, que ha estat comissariada per la curadora Glòria Bosch.

Metroinvest vende un edificio en la City por 67 millones
Dimarts 20 | Gener | 2015

Primera venda de Metroinvest, grup creat per Metrópolis, format per empresaris catalans entre els quals es troba Antoni Vila Casas.

Luis Marsans, el pintor proustiano
Dilluns 19 | Gener | 2015

Mor l'artista Luis Marsans a Barcelona, autor d'una obra figurativa íntima i melancòlica, poc exposada, però molt valorada a nivell internacional.