Temporada Alta portarà dos espectacles a Torroella de Montgrí i Palafrugell
Dijous 12 | Febrer | 2015

La Fundació Vila Casas patrocinarà les produccions i la voluntat és agumentar cada any el número de representacions.

Comença la nova temporada expositiva de la Fundació Vila Casas a Torroella de Montgrí
Dimarts 10 | Febrer | 2015

Síntesi de presentació de la nova temporada expositiva, amb els fotògrafs Francesc Serra i Ramon Manent.

Centenari de Jaume Pla
Dimarts 10 | Febrer | 2015

Repàs a la trajectoria d'aquest gravador i pintor, també escriptor, de qui s'ha commemorat el naixement.

Cuerpos de Luz de Mayte Vieta a l´Espai d´Art de l´Abadia
Dimarts 10 | Febrer | 2015

El projecte ItinerART de la Fundació Vila Casas enceta un viatge per Catalunya i porta l'artista Mayte Vieta fins a l'espai Art Abadia de Sant Joan de les Abadesses.

Una sèrie de fotografies de Mayte Vieta cobreixen d’aigua el Palau de l’Abadia
Dilluns 09 | Febrer | 2015

L'Espai Art l'Abadia de Sant Joan de les Abadesses exposa el projecte Cuerpos de luz de l'artista blanenca Mayte Vieta.

Paco Torres Monsó
Dissabte 07 | Febrer | 2015

Homenatge i comiat a l'artista Torres Monsó, recentment traspassat.

Cinc notes i quatre clarianes per en Narcís Comadira
Dimarts 03 | Febrer | 2015

L'artista Perejaume dedica un text a l'exposició Obres amb arbres (i altres vegetals), de Narcís Comadira a l'Espai Volart de la Fundació Vila Casas.

Vida Verda amb Àlex Mitrani i Narcís Comadira
Dimarts 03 | Febrer | 2015

El programa de Ràdio 4 entrevista el comissari i l'artista, que presenten noves exposicions als espais Volart i Volart 2 de la Fundació Vila Casas.

Itiner’Art fa una segona parada a l’Espai Art l’Abadia amb Mayte Vieta
Dimarts 03 | Febrer | 2015

Segona exposició de la proposta ItinerART de la Fundació Vila Casas.

Subirà-Puig, fill dels arbres
Dimarts 03 | Febrer | 2015

Àlex Mitrani signa el text de presentació de l'exposició Subirà-Puig, fill dels arbres, que es pot veure a la Fundació Vila Casas fins a l'abril.