CERCADOR

El Festival Temporada Alta aterra al Baix Empordà
Divendres 13 | Febrer | 2015

La Fundació Vila Casas, amb seu a Torroella de Montgrí i Palafrugell, n'assumeix el patrocini.

Temporada Alta durà espectacles a Torroella de Montgrí i Palafrugell
Divendres 13 | Febrer | 2015

Els ajuntaments de Palafrugell i Torroella de Montgrí, i la Fundació Vila Casas, van presentar ahir un acord amb Bitò Produccions per portar dos espectacles del festival Temporada Alta a les viles empordaneses.

Tom Carr muestra su arte de contrastes en Palafrugell
Divendres 13 | Febrer | 2015

L'artista hispà-estatunidenc Tom Carr inaugura al Museu d'Escultura Contemporània Can Mario de Palafrugell de la Fundació Vila Casas l'exposició Dualitats.

Tres exposicions a Palafrugell mostren diverses perspectives de la llum
Divendres 13 | Febrer | 2015

Els autors són Tom Carr, Rusó Cusó i Marta Vergonyós.

Tallers d’artistes d’ahir i d’avui
Dijous 12 | Febrer | 2015

Separades per un segle, però unides sota un mateix sostre, les mostres de Francesc Serra i Ramon Manent al Palau Solterra permeten al visitant descobrir dues visions semblants de la creació de començaments del segle XX i de principis del XXI.

Temporada Alta 2015 programa dos espectáculos en Palafrugell y Torroella de Montgrí
Dijous 12 | Febrer | 2015

La Fundació Vila Casas patrocinarà les produccions del festival Temporada Alta que es representaran a l'Espai Ter de Torroella de Montgrí i al Teatre Municipal de Palafrugell, espais que cedeixen els ajuntaments d'aquestes localitats.

Temporada Alta portarà dos espectacles a Torroella de Montgrí i Palafrugell
Dijous 12 | Febrer | 2015

La Fundació Vila Casas patrocinarà les produccions i la voluntat és augmentar cada any el nombre de representacions.

Temporada Alta tindrà nous espais a Torroella de Montgrí i Palafrugell
Dijous 12 | Febrer | 2015
La Fundació Vila Casas ha promogut la signatura d’un conveni de col·laboració amb Bitò Produccions, organitzadors del Festival, i els ajuntaments d’aquestes dues poblacions, segons el qual es programarà un espectacle a l’Auditori Espai Ter de ...

Palafrugell y Torroella de Montgrí, nuevos escenarios de Temporada Alta
Dijous 12 | Febrer | 2015

L'Auditori-Espai Ter de Torroella de Montgrí i el Teatre Municipal de Palafrugell esdevindran nous espais escènics de la pròxima edició del Festival Temporada Alta gràcies al patrocini de la Fundació Vila Casas.

El Temporada Alta anuncia les primeres subseus: Torroella de Montgrí i Palafrugell