Socle des Formes: donació de la Fundació Vila Casas
Divendres 27 | Febrer | 2015

La Fundació Vila Casas dóna una escultura de l'artista Salvador Juanpere a Sant Cugat.

L’àlbum de família dels artistes
Divendres 27 | Febrer | 2015

Una exposició al Palau Solterra de la Fundació Vila Casas recull els retrats de Francesc Serra d'artistes en els seus espais de treball.

Esculpir la llum
Divendres 27 | Febrer | 2015

L’espai que la Fundació Vila Casas té a Palafrugell, el museu Can Mario, acull una mostra d'escultures de Tom Carr, un dels artistes de referència a Catalunya.

´Socle des formes´ ja pertany a Sant Cugat
Divendres 27 | Febrer | 2015

La Fundació Vila Casas dóna una escultura de Salvador Juanpere a Sant Cugat.

La Fundació Vila Casas estrena any amb exposicions de Narcís Comadira, Josep Subirà-Puig i Jordi Fornàs i Joan Pedragosa
Dimecres 25 | Febrer | 2015

La Fundació Vila Casas inaugura la nova temporada amb tres exposicions temporals a l'Espai Volart.

Torres Monsó, darrer acte d’un resistent
Dimarts 24 | Febrer | 2015

Reproducció de la conversa entre l’artista Pep Admetlla i la directora de la Fundació Vila Casas, que conversen entorn de l'aportació creativa de Francesc Torres Monsó.

El nostre patrimoni és la cultura
Dissabte 21 | Febrer | 2015

Entrevista a Jaume Rocamora, pintor tortosí que exposà el 2014 a l'Espai Volart de la Fundació Vila Casas.

El taller com a «habitació disponible»
Divendres 20 | Febrer | 2015

Una mostra de Ramon Manent al Museu de Fotografia Contemporània Palau Solterra fa visibles els estudis d'artistes contemporanis i troba el seu contrapunt en els retrats d'artistes de principis del XX de Francesc Serra.

Heterodoxos
Dijous 19 | Febrer | 2015

L'historiador de l'art, crític i comissari Josep Casamartina repassa les noves exposicions temporals dels espais Volart, amb un èmfasi especial en la trajectòria pictòrica de Narcís Comadira.

Tom Carr experimenta amb la llum al Museu de Can Mario de Palafrugell
Dimecres 18 | Febrer | 2015

El tarraconense, Rusó Cusó y Marta Vergonyós exponen en las salas temporales del Museo de Escultura Contemporánea de Can Mario.