Can Framis treu a la llum un tast de la gran col·lecció artística de mig miler d’obres que va formar l’advocat Ventura Garcés
Dimarts 17 | Març | 2015

El fons d'art de l'advocat Ventura Garcés s'obre al públic gràcies al cicle L'art de col·leccionar organitzat per la Fundació Vila Casas, que ofereix un tast de la col·lecció al museu Can Framis.

Can Framis treu a la llum els tresors artístics de Ventura Garcés
Dilluns 16 | Març | 2015

Una mostra al Museu Can Framis de la Fundació Vila Casas presenta per primer cop una selecció de nou obres del mig miler de peces que va recopilar l'advocat barceloní Ventura Garcés.

Mor l’escriptor i advocat Enric Vila Casas
Diumenge 15 | Març | 2015

L'advocat, escriptor i Vicepresident de la Fundació Vila Casas, Enric Vila Casas, va morir divendres a Barcelona als 91 anys.

Mor l’advocat i escriptor Enric Vila Casas
Diumenge 15 | Març | 2015

L’advocat i escriptor Enric Vila Casas, Vicepresident de la Fundació Vila Casas, va morir divendres a Barcelona als 91 anys.

Mor l’advocat i escriptor Vila Casas, als 91 anys
Diumenge 15 | Març | 2015

L'advocat i escriptor Enric Vila Casas, també Vicepresident de la Fundació Vila Casas, va morir ahir a Barcelona als 91 anys.

Enric Vila Casas, escritor
Diumenge 15 | Març | 2015

L'advocat i escriptor Enric Vila Casas va morir ahir a Barcelona als 91 anys.

La aplicación clínica de los avances en medicina regenerativa aún está lejos
Dimecres 11 | Març | 2015

Un debat organitzat per la Fundació Vila Casas assenyala un horitzó d'implantació de la medicina regenerativa encara llunyà.

Hijos de los árboles
Dilluns 09 | Març | 2015

Josep Subirà-Puig encabeza un conjunto de muestras inspiradas en el reino vegetal en la Sala Volart de la Fundació Vila Casas.

Manolo Ballesteros expone su obra más reciente de cuadros modulares de color
Dilluns 09 | Març | 2015

El pintor Manolo Ballesteros exposa a Can Framis la seva obra més recent de quadres modulars de color, dotze olis i dos papers pintats que són quasi escultures, que va fer a mà a l'Índia i que es podrà visitar fins al 19 de juliol.

Talento catalán en Boston
Divendres 06 | Març | 2015

Aura Biosciences, empresa que ha rebut una inversió d'Antoni Vila Casas, desenvoluparà una teràpia innovadora per al tractametn del melanoma ocular.