CERCADOR

Vendió la empresa para hacer lo que más le gustaba
Dijous 23 | Juliol | 2015

Una de las noticias más leídas en el sitio web del diario económico hace referencia a la entrevista con Antoni Vila Casas, presidente de la Fundació Vila Casas.

´Hago algo cada dia que me haga ilusión´. Antoni Vila Casas. Directivos en verano
Dimecres 22 | Juliol | 2015

Jubilat des de fa uns anys, Antoni Vila Casas (Barcelona, 1930) dedica el seu temps a la Fundació Vila Casas, que va crear el 1986.

El fondo de Centelles queda ahora depurado, era una tarea pendiente desde su muerte
Dimarts 21 | Juliol | 2015

Entrevista a investigadors de l'obra de Centelles, algunes còpies del fons del qual pertanyen a la Fundació Vila Casas.

Tragicomèdia humana
Divendres 17 | Juliol | 2015

El arte clásico y la locura y vanidades de la sociedad del siglo XXI se dan la mano en la obra de Lluís Barba, expuesta en el Espai Volart 2 de la Fundació Vila Casas.

«Parque de Atenciones» para aliviar a los niños con cáncer
Dimecres 15 | Juliol | 2015
El nou Hospital de Dia d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l'Hospital Maternoinfantil de la Vall d'Hebron, que ahir va inaugurar el conseller de Salut i que ha comptat amb l'impuls de la Fundació Vila Casas, entre altres institucions, és pioner en l'Estat i disposa de la tecnologia més ...

El Vall d’Hebron inaugura el nou centre de dia per a nens amb càncer
Dimecres 15 | Juliol | 2015

L’Hospital de la Vall d’Hebron va inaugurar ahir, amb el suport de la Fundació Vila Casas i alters institucions, el nou centre de dia per atendre nens malalts de càncer.

Mejor atención para el cáncer
Dimecres 15 | Juliol | 2015

L'Hospital Maternoinfantil Vall d’Hebron va inaugurar ahir el nou Hospital de Dia d'Oncologia i Hematologia Pediàtriques, un parc d'atencions per millorar l'atenció ambulatòria dels nens amb càncer durant el tractament amb el suport, entre d'altres, de la Fundació Vila Casas.

Entre parets de colors
Dimecres 15 | Juliol | 2015

L'Hospital Vall d'Hebron inaugura un parc d’atencions per a infants amb càncer amb l'impuls, entre d'altres, de la Fundació Vila Casas.

El Vall d’Hebron estrena un parque de atenciones para los niños con cáncer
Dimecres 15 | Juliol | 2015

Inauguració de les noves instal·lacions de l'hospital maternoinfantil de Vall d'Hebron dedicades als tractaments oncològics dels més petits i concebudes com un espai més comfortable i divertit, amb l'impuls, entre d'altres, de la Fundació Vila Casas.

Capital privado solidario para un hospital de día infantil público
Dimecres 15 | Juliol | 2015

Vall d’Hebron ha estrenat un nou hospital de dia d'oncologia infantil, amb el suport de la Fundació Vila Casas, entre altres entitats. Antoni Vila Casas va recordar el dia de la inauguració el linfoma que va patir fa uns anys.