Imatges i silenci
Divendres 30 | Setembre | 2016

Vivim en un món on manca el silenci; ocupat per un tifó de paraules, imatges repetitives i veritats inútils. Ramon Dachs fa un homenatge al silenci en la seva exposició al Museu Palau Solterra.

Classicisme i contemporaneïtat
Divendres 30 | Setembre | 2016

Gerard Mas parteix de la tradició clàssica de la història de l'art per donar-li una nova visió carregada d'ironia, on mana la figuració i es perceben elements pop.

Cuatro días de arte
Divendres 30 | Setembre | 2016

Els interessats en art contemporani podran escollir entre nombroses exposicions gràcies a la Barcelona Gallery Weekend, la fira Swab i l'inici de temporada d'Art Barcelona.

Gerard Mas remou l´escultura clàssica
Dimarts 27 | Setembre | 2016

L'escultor exhibeix, al Museu Can Framis, escultures clàssiques amb tocs contemporanis i elements surrealistes.

Jo Milne
Dimarts 27 | Setembre | 2016
L’artista escocesa Jo Milne exposa a Espai Volart les seves figures geomètriques que aboquen cossos cosmològics. Són construïdes amb ganxet però també amb impressores 3D. Minut: ...

Rogent, el maestro recuperado
Diumenge 25 | Setembre | 2016

El camí de Rogent, en aquest món, va ser massa curt. Va morir a París anant a veure a Picasso amb els seus alumnes. El que demostra que, tot i ser jove, ja era un mestre.

El Centre d´Estudis Catalans de la Sorbona de París exhibe la obra de Coma Estadella
Dissabte 24 | Setembre | 2016

Després de 25 anys de la seva mort, el peculiar univers d'Albert Coma Estadella torna a París. I ho fa de la mà de la Fundació Vila Casas i l'Institut Ramon Llull amb una part de l'exposició que es va poder veure a l'Espai Volart i Volart 2 al 2015.

Divendres 23 | Setembre | 2016

Jo Milne busca donar forma plàstica al que és abstracte. La seva obra uneix l'art amb la física i la tecnologia. Utilitza impressores 3D, modelat digital i, fins i tot, ganxet. L'exposició es pot veure a Espai Volart i Volart 2 fins al 18 de desembre.

Del passat al futur
Dijous 22 | Setembre | 2016

L'obra de Jo Milne és una fantasia creada amb bases científiques. "Hi podem veure un núvol fet de ganxet o escultures creades amb impressores 3D, una tecnologia avançada que obre un inexplorat camp d'experimentació artístic".

Jo Milne. No faig prediccions, sinó excuses
Dijous 22 | Setembre | 2016

La teoria de les cordes és la base que utlitza l'artista per investigar i crear vincles entre l'art, la ciència i la creació de mons possibles.