La Guerra Civil según Centelles
Divendres 11 | Novembre | 2016
Agustí Centelles va captar amb la seva càmera els anys més difícils de la Catalunya del segle XX. Impressionants testimonis de l'abans, el durant i el després de la Guerra Civil. Unes fotografies que es poden veure exposades al Centre Cultural de ...

Informatius. Agustí Centelles
Divendres 11 | Novembre | 2016

El Centre Cultural de Terrassa exposa més d'un centenar de fotografies captades per Agustí Centelles a la dècada dels 30 del segle passat. S'hi poden veure imatges de la segona República i de la Guerra Civil espanyola.

Minut: 4'13''

Ramon Dachs
Divendres 11 | Novembre | 2016

Una exposició que fa honor al "silenci". L'artista Ramon Dachs exposa les seves fotografies al Museu Palau Solterra fins al 27 de novembre.

Fotografías de Centelles en el Centre Cultural
Dijous 10 | Novembre | 2016

El Centre Cultural de Terrassa acull des d'avui més d'un centenar d'imatges captades durant la dècada dels anys 30. Uns anys en els quals va destacar La República i l'inici de la Guerra Civil.

El mes de les experiències culturals a la Costa Brava i el Pirineu
Dimarts 08 | Novembre | 2016

El Patronat de Turisme de la Diputació de Girona reuneix a SomCultura tota l'oferta de novembre en "El festival de les experiències culturals". Un ventall de propostes molt diverses que inclou també una activitat al Museu Can Mario de la Fundació Vila Casas.

La fiscalidad del arte
Diumenge 06 | Novembre | 2016

Mentre que en diversos museus d'art estrangers es reben importants donacions, a Barcelona, les condicions fiscals i legislatives afecten els col·leccionistes. Malgrat aquestes males condicions, hi ha casos d'èxit com la Fundació Vila Casas.

El arte de Duván en ´Black & white´
Dissabte 05 | Novembre | 2016

La galeria Cortabitarte acollirà, durant el mes de novembre, una exposició de José Duván López. Una mostra amb multitud de registres i estils com el minimalisme o l'expressionisme, entre d'altres.

L´art quotidià dels germans Busquets arriba a l´MD´A
Divendres 04 | Novembre | 2016

L'exposició "Un univers compartit" s'inaugura demà amb una tria del llegat que la família va cedir al Museu d'Art de Girona.

J.F. Yvars, el gran hermeneuta
Dijous 03 | Novembre | 2016

Avui dijous 3 de novembre es presenta a l’hotel 1898 de Barcelona- antiga seu de la Compañía de Tabacos de Filipinas- el llibre Virutas de Color.

Un mes temàtic dedicat al turisme cultural
Dijous 27 | Octubre | 2016

El nou festival Som Cultura neix amb la intenció d'incentivar l'interès i el consum culturals tant dels habitants locals com dels visitants i donar a conèixer nous productes a través de fórmules i llenguatges innovadors.