Els museus que no estimaven les artistes
Dimecres 28 | Desembre | 2016

Segons un estudi de l'Observatori Cultural de Gènere, la mitjana de dones artistes que protagonitzen exposicions als diferents espais artístics de Barcelona, es troba molt per sota de la dels homes.

Isidre Manils. Traspasseu-ho
Divendres 23 | Desembre | 2016
El Centre Cultural La Mercè mostrarà, del 2 de març al 27 de maig, l'obra d'Isidre Manils. Una exposició del programa Itiner'ART que projecta universos aparentment inconnexos i oberts a construccions mentals definides per la percepció de ...

Jo Milne: l´expressió de la incertesa
Dijous 15 | Desembre | 2016

Jo Milne explora tècniques ben diverses per aconseguir diferents camins d'expressió, des de l'artesanal ganxet fins al tall làser passant per la impressió en tres dimensions.

L´obra de ´Cuerpos de luz´ de Mayte Vieta arriba a Reus
Dijous 15 | Desembre | 2016

El Centre de Lectura de Reus i la Fundació Vila Casas signen un conveni el qual proporcionarà a l'entitat reusenca diferents obres d'artistes propis durant dos anys vista.

El Centre de Lectura i la Fundació Vila Casas s´alien per fomentar l´art contemporani a Reus
Dimecres 14 | Desembre | 2016

L'acord neix amb la voluntat de col·laborar en projectes comuns relacionats amb l'art contemporani i s'estrenarà amb l'exposició fotogràfica de Mayte Vieta "Cuerpos de luz".

Las mujeres artistas sólo protagonizan el 14% de las muestras en Barcelona
Dimecres 07 | Desembre | 2016

L'escassa presència de les dones en els museus és una anomalia que pot explicar-se en part per raons historiogràfiques, però que lluny de desaparèixer continua avui dia sent una realitat.

Mujeres con poco arte
Diumenge 04 | Desembre | 2016

Les dones artistes només representen el 14% de les exposicions que es realitzen a Barcelona, segons l'Observatori Cultural de Gènere.

Vestigis de la memòria viscuda
Diumenge 04 | Desembre | 2016

L'Institut d'Estudis Ilerdencs ha dedicat, aquest dimarts, un recordatori a l'artista Albert Coma Estadella on van destacar la seva intel·ligència i la lluita per una visibilitat extensiva a tot l'art contemporani.

Amor a Plensa
Dimarts 29 | Novembre | 2016

Després de cinc anys d'absència a les galeries d'art de Barcelona, Jaume Plensa torna per exposar a Senda escultures de rostres de noies joves com la popular "Carmela", situada prop del Palau de la Música.

De la recerca al producte
Dimarts 29 | Novembre | 2016

La Fundació Vila Casas col·labora amb el sector biotecnològic invertint fons per a la recerca.