Ramon Surinyac parla a Manlleu del seu procés creatiu
Dilluns 03 | Abril | 2017

El pintor, que va guanyar el segon Premi de Pintura de la Fundació Vila Casas, explicarà el seu procés de creació a la Biblioteca Municipal de Manlleu.

Ulls d´ametlla
Dilluns 03 | Abril | 2017

Fins al 21 de maig, l'artista Pep Admetlla ens obra 7 portes +1 a la mostra retrospectiva de la seva obra: "La poètica de l'espai" al Museu Can Mario de Palafrugell.

Citas de la semana
Diumenge 02 | Abril | 2017

Triple exposició en els Espais Volart de la Fundació Vila Casas, aquest cop dedicades a Cirlot, Alberto García-Álvarez i Moisès Villèlia.

Llancen un segell selecte per a edicions d´art i assaig
Dijous 30 | Març | 2017

L'editorial Rupes Nigra s'estrena amb una reflexió sobre l'holocaust amb textos de Glòria Bosch i dibuixos de Pep Admetlla. La iniciativa compta amb patrocinadors gironins i s'editaran dos títols a l'any.

El sector treu pit per celebrar el Dia Internacional de l’Art amb més de cent activitats
Dijous 30 | Març | 2017

El sector gironí de l’art treu pit i demostra la seva força amb la presentació d’una agenda de més d’un centenar d’activitats que tindran lloc aquest dissabte i diumenge vinents per celebrar el Dia Internacional de l’Art.

La nova editorial gironina Rupes Nigra farà llibres d’art i pensament amb 150 exemplars
Dijous 30 | Març | 2017

Ahir es presentà 7 ports + 1, la primera obra de Rupes Nigra Edicions que neix fruït de la col·laboració entre Pep Admetlla i Glòria Bosch, Directora d’Art de la Fundació Vila Casas.

Llancen un segell selecte per a edicions d’art i assaig
Dijous 30 | Març | 2017
Rupes Nigra s’estrena amb una reflexió sobre l’holocaust amb textos de Glòria Bosch, Directora d’Art de la Fundació Vila Casas, i dibuixos de Pep Admetlla.La iniciativa compta amb patrocinadors gironins i s’editaran dos títols a ...

Es presenta la nova editorial d´art i pensament Rupes Nigra
Dimecres 29 | Març | 2017

Neix una nova editorial amb la intenció de publicar llibres de col·leccionista, amb una edició i impressió molt acurades, amb enquadernació japonesa feta a mà i en edició limitada.

Neix l´editorial Rupes Nigra, d´art i pensament
Dimecres 29 | Març | 2017

Es tracta d'una iniciativa altruista, que pretén esdevenir una eina transformadora i "elevar la cultura aportant-li el nostre granet de sorra, a través de noves veus que aportin pensament crític i reflexions transparents", segons afirmen des de l'editorial.

En el centenario de Joan Brossa
Dimecres 29 | Març | 2017

Diversos establiments culturals de Barcelona acolliran activitats per retre homenatge al poeta Joan Brossa.