Los mundos de Moisès Villèlia
Dilluns 17 | Abril | 2017

L'exposició de Moisès Villèlia instal·lada actualment a Espai Volart "compenetra el llenguatge del material: estructura, nusos, flexibilitat... amb la seva concepció escultòrica", Nahum Villèlia.

Els amics de l´art català, a Barcelona i Nova Zelanda
Dilluns 17 | Abril | 2017

L'Espai Volart dedica tres exposicions a Cirlot, Moisès Villèlia i Alberto García-Álvarez.

La farga de Vulcà
Diumenge 16 | Abril | 2017

Pep Admetlla revisa al Museu Can Mario de Palafrugell les darreres dècades de treball. El seu projecte vital transcendeix els límits tradicionals de l'escultura.

«En aquests anys he descobert que en Guino era savi»
Dimarts 11 | Abril | 2017

El pròxim 12 de desembre es compleixen deu anys de la mort de Josep Guinovart i, per retre-li homenatge, s'ha creat una comissió institucional i d'exposicions arreu del país que s'allargarà fins al 2019 amb una mostra a la Fundació Vila Casas.

Un museu imaginat
Dimarts 11 | Abril | 2017

L'Espai Volart de Barcelona aplega un conjunt d'obres informalistes que el crític d'art Juan Eduardo Cirlot va defensar des de les pàgines del "Correo de las artes".

La mirada d´Alan Piris a la Barcelona que viu amagada
Dilluns 10 | Abril | 2017

El CCCB mostra el resultat de l'estada de dos mesos de joves creadors a Mas Panella. El projecte de Ciutat Subterrània busca que els artistes que hi participen tractin de treure a la llum d'una forma metafòrica allò que està amagat a la cultura i la societat.

La fotografia actual
Divendres 07 | Abril | 2017

L'Associació d'Amics de la Fotografía de Torroella de Montgrí tornen a convertir l'abril en el mes dedicat a les imatges amb el V Festival Mirades.

Villèlia i García-Álvarez, dos artistes del 28
Dijous 06 | Abril | 2017
Els Espais Volart inauguren tres exposicions protagonitzades per personatges d'especial rellevància en el context historicoartístic català: el crític d'art i poeta Juan Eduardo Cirlot, i els artistes Moisès Villèlia i Alberto ...

Aquest abril... escapa´t!
Dijous 06 | Abril | 2017

El festival Flors i violes i el Palafrugell +, són algunes de les propostes culturals del municipi de Palafrugell per donar la benvinguda a la primavera.

En torno a Cirlot
Dimecres 05 | Abril | 2017

L'exposició examina l'estreta relació que aquest prestigiós crític va mantenir amb alguns dels artistes informalistes del Correo de las Artes. Cirlot va ser una de les personalitats més influents del segle XX.