Record a curt termini
Dimecres 17 | Maig | 2017

El centre cultural Tecla Sala de l'Hospitalet de Llobregat presenta una exposició centrada en l'etapa més productiva de l'artista Margarita Andreu.

Festival Loop Barcelona
Dimarts 16 | Maig | 2017

Clipping de diversos mitjans de comunicació sobre el Festival Loop Barcelona 2017.

La Fundació Vila Casas i la seva tria
Dimarts 16 | Maig | 2017

La Fundació d'Antoni Vila Casas realitza constantment exposicions d'artistes catalans del segle XX i XXI i, gairebé sempre, van acompanyades d'un catàleg prou dens com per omplir decentment el forat bibliogràfic que molts artistes encara tenen.

Mestres del videoart
Dimarts 16 | Maig | 2017

La quinzena edició del festival Loop, que se celebra a partir de dijous, dedica el seu cartell als pioners del mitjà, que està a punt de complir mig segle.

Exposició ´Ficcions´, d´Isidre Manils
Dimarts 16 | Maig | 2017
L'artista i la Fundació Vila Casas porten el seu últim treball a l'Espai Art l'Abadia de Sant Joan de les Abadesses. Un projecte que reuneix obres de diferents èpoques i estableix un diàleg entre allò que per l'artista són les dues grans arts de la mirada, ...

Memòria de Juan Eduardo Cirlot
Diumenge 14 | Maig | 2017

L'Espai Volart de la Fundació Vila Casas posa a la llum la figura de Juan Eduardo Cirlot, aprofitant el centenari del seu naixement, i la seva vinculació amb els artistes informalistes.

La fragilidad de la escultura. Moisès Villèlia
Divendres 12 | Maig | 2017

Una de les seus de la Fundació Vila Casas, l'Espai Volart de Barcelona, exposa una trentena d'obres del període 1977-1991, sent els comissaris la mateixa directora d'art de la Fundació, Glòria Bosch i el fill de l'artista, Nahum Villèlia.

Casas icónicas en busca de visibilidad
Dijous 11 | Maig | 2017

L'entitat Cases Icòniques de Catalunya neix per unir forces i trencar amb la soledat amb la qual treballen algunes de les cases d'alt valor artístic i arquitectònic repartides pel territori català, amb l'objectiu de potenciar el seu patrimoni.

El pintor Isidre Manils exposarà la seva obra a l´Espai Art l´Abadia de Sant Joan
Dijous 04 | Maig | 2017

La mostra aplega una selecció de treballs on la mirada esdevé protagonista i on es proposen punts d'encontre entre els treballs elaborats en la dècada dels 80 i la primera de l'actual.

Achúcarro i Monteverdi, protagonistes a Torroella
Dijous 04 | Maig | 2017

Dues tradicions marquen la 37a edició del Festival de Torroella de Montgrí, que se celebrarà del 28 de juliol al 20 d'agost.