Lita Cabellut. Retrospective
Dimarts 16 | Gener | 2018

Retrospective és una exposició del treball de l'artista Lita Cabellut que es podrà veure als Espais Volart del 5 d'octubre de 2017 fins al 27 de maig de 2018.

Xavier Escribà y el elogio del amor
Diumenge 14 | Gener | 2018

El Museu Can Mario inaugura nova temporada expositiva amb una retrospectiva de Xavier Escribà titulada "Éloge de l'amour".

Las celebridades adoran a Lita Cabellut
Dissabte 13 | Gener | 2018

L'artista és admirada entre les celebritats de Hollywood com Halle Berry o Hugh Jackman, segons The Times. La seva especialitat és el que ella anomena "la gent solitària" o, el que és el mateix, els perdedors de la societat.

Garoinada en nou restaurants a Palafrugell
Divendres 12 | Gener | 2018
Com ja és habitual, s'han dissenyat diferents fórmules per anar a passar un cap de setmana de Garoinada a Palafrugell i conèixer l'entorn. El tiquet de Palafrugell+ n'és un exemple, ja que permet visitar els diferents equipaments culturals del municipi, com el Museu Can ...

Barcelona daliniana i tapiesca
Dijous 11 | Gener | 2018

La nova temporada d'exposicions s'alia amb els grans artistes però des de la mirada i la forta personalitat de les seves dones, Gala i Teresa Barba.

Días en Cataluña
Dijous 11 | Gener | 2018

"Lita Cabellut crea personatges i un cop li vaig escoltar dir que dibuixa el que entén".

Días en Cataluña
Dijous 11 | Gener | 2018

La Fundació Vila Casas acull, als Espais Volart, una retrospectiva de Lita Cabellut.

“El coleccionismo hace que mi vida esté llena, que no me sienta viejo”
Diumenge 07 | Gener | 2018

Als seus 87 anys, el que va ser farmacèutic, investigador i empresari exitós Antoni Vila Casas, és un gran mecenes amb tres museus i 3.000 obres.

´El coleccionismo hace que mi vida esté llena, que no me sienta viejo´
Diumenge 07 | Gener | 2018

Als seus 87 anys, el que va ser farmacèutic, investigador i reeixit empresari, Antoni Vila Casas, és un gran mecenes amb tres museus i 3.000 obres. El seu objectiu és fer de la seva col·lecció referència de l'art català de l'últim segle.

“Retrospective” de Lita Cabellut, inunda 1.600 metros de sentimientos en Espais Volart
Divendres 29 | Desembre | 2017

"Retrospective" estarà a Barcelona fins el 27 de maig de l'2018 i en l'exposició s'ha reunit part de la quantiosa obra que Lita Cabellut ha produït en l'última dècada, entre 2008 i 2017.