La fotografía surrealista y misteriosa de Oriol Jolonch
Dimarts 15 | Setembre | 2015

El Museu Can Framis acull una exposició antològica dels treballs del jove fotògraf Oriol Jolonch, representant de la nova fotografia surrealista a Espanya.

La Fundació Vila Casas exhibeix l’obra pictòrica del cineasta Bigas Luna
Dimarts 15 | Setembre | 2015

Temes i obsessions del cineasta Bigas Luna troben el seu format pictòric i plàstic en una retrospectiva del Museu Can Framis de Pintura Contemporània.

La pulsión plástica de Bigas Luna
Dimarts 15 | Setembre | 2015

Una retrospectiva descobreix les obsessions del cineasta a través de la seva obra artística: dibuixos, quadres i lones de gran format.

El pintor Bigas Luna
Dimarts 15 | Setembre | 2015

Una exposició al Museu Can Framis explora la faceta plàstica del cineasta català.

Una exposició despulla la intimitat creativa de Bigas Luna
Dimarts 15 | Setembre | 2015

Més de Bigas i més de Luna reivindica la importància en l'obra del cineasta i pintor de la natura, la tecnologia, els fluids bàsics i el fet de compartir.

Can Framis mostra la vessant plàstica del cineasta Bigas Luna
Dilluns 14 | Setembre | 2015

El Museu Can Framis presenta la primera retrospectiva feta sobre l'obra plàstica de Bigas Luna.

Més Bigas i més Luna
Dilluns 14 | Setembre | 2015

Noves exposicions al Museu Can Framis de Pintura Contemporània, amb els treballs plàstics del cineasta Bigas Luna i les fotografies d'Oriol Jolonch

Telenotícies Vespre
Dilluns 14 | Setembre | 2015

L'espai informatiu recull la programació d'una exposició dedicada al cineasta Bigas Luna al Museu Can Framis de Pintura Contemporània. 42’43”

Informatiu de dilluns de SER CATALUNYA /Hora 14
Dilluns 14 | Setembre | 2015

Acostament a la nova exposició del Museu Can Framis, dedicada als esforços plàstics del cineasta Bigas Luna. 21'30''

TV3. 33 Recomana. Més de Bigas i més de Luna
Dijous 10 | Setembre | 2015

El Museu Can Framis de Pintura Contemporània inaugura una retrospectiva sobre el vessant plàstic del cineasta Bigas Luna.