Cossos de llum en les profunditats marines
Divendres 13 | Juny | 2014

L'artista catalana Mayte Vieta exposa a l'Espai Volart 2 de la Fundació Vila Casas una metàfora poètica sobre la fragilitat de la vida.

Mòbils de Villèlia a la Vila Casas de Palafrugell
Divendres 13 | Juny | 2014

El Museu d’Escultura Contemporània de la Fundació Vila Casas de Palafrugell inaugura una exposició d’homenatge a
l’escultor Moisès Villèlia, en el vintè aniversari de la seva mort.

Las esculturas aéreas de Villèlia
Divendres 13 | Juny | 2014

Les escultures aèries de Moisès Villèlia ocupen un paper destacat en les exposicions temporals que la Fundació Vila Casas presenta aquest estiu al Museu Can Mario de Palafrugell.

Cayetano de Arquer Buigas, fins al 29 de juny a l´Espai Volart
Dimecres 11 | Juny | 2014

Entrevista de Marta Ballesta al fill del pintor Cayetano de Arquer Buigas, a qui la Fundació Vila Casas dedica una retrospectiva.

Retrats íntims de la guerra d’Agustí Centelles
Dimarts 10 | Juny | 2014
El Museu de Fotografia Contemporània Palau Solterra de Torroella de Montgrí exposa fins al 7 de desembre Retrats de guerra, una mostra formada per 44 de les 110 còpies incloses en una de les col·leccions que el fotoperiodista va regalar a un dels seus ...

Oriol Jolonch rep el premi Vila Casas de fotografia
Dilluns 09 | Juny | 2014

El fotògraf barceloní Oriol Jolonch es va endur aquest dissabte al vespre el tercer premi Fundació Vila Casas de Fotografia Contemporània.

Oriol Jolonch, premio Fundació Vila Casas
Dilluns 09 | Juny | 2014

El fotògraf barceloní Oriol Jolonch (1973) ha guanyat el premi de Fotografia de la Fundació Vila Casas, dotat abm 6.000 euros, amb la imatge titulada Èxode.

Oriol Jolonch guanya el Premi de Fotografia de la Fundació Vila Casas
Diumenge 08 | Juny | 2014

El fotògraf barceloní Oriol Jolonch va guanyar dissabte el Premi de Fotografia 2014 de la Fundació Vila Casas, amb una obra que representa la continuïtat de les pors i les incerteses que han definit la humanitat.

Bonart Juny Juliol 2014
Dimarts 03 | Juny | 2014

La revista Bonart dedica dos articles a dues exposicions actuals de la Fundació Vila Casas. La de Mayte Vieta, Cycle, que ocupa l'Espai Volart 2, i la d'Antoni Pitxot, La memòria i el temps, que se celebra a Can Framis.

Marcs universals a Barcelona
Dimecres 28 | Maig | 2014

La Fundació Vila Casas acull una de les 75 pintures que han participat en el certamen popular "Les 10 pintures universals de Barcelona".