CERCADOR

Entrevista a Jordi Xuclà
Dissabte 23 | Agost | 2014

El diputat de CiU al Congrés per Girona, Jordi Xuclà, reivindica l'ànima i els modes de vida de la localitat de Pals, municipi freqüentat també pel president de la Fundació Vila Casas.

Catalonia social people
Dissabte 23 | Agost | 2014

La periodista fa un recull dels indrets escollits per la burgesia catalana per passar-hi l'estiu. El president de la Fundació Vila Casas es decanta pel reconegut Mas de Torrent, a l'Empordà.

Palafrugell s´ho mereix
Dimecres 20 | Agost | 2014

El Museu d'Escultura Contemporània Can Mario de la Fundació Vila Casas forma part de la concentració cultural i patrimonial de Palafrugell.

Els artistes també estiuegen
Diumenge 17 | Agost | 2014
El diari destaca la poètica exposició dels mòbils de bambú de Moisès Villèlia al museu Can Mario de Palafrugell i la col·lecció del Museu de Fotografia Contemporània al Palau Solterra de Torroella de Montgrí, amb obres que van ...

Més de 40 músics joves, al nou Fringe de Torroella
Divendres 15 | Agost | 2014

La Fundació Vila Casas celebra concerts en el marc del festival de joves talents de Torroella de Montgrí.

Tàpies i Villèlia: empremtes en un mur i dibuixos en l’espai
Dimarts 12 | Agost | 2014

El centre d’art Ca l’Arenas fa dialogar els dos artistes amb la mostra Aire i terra i, al seu torn, la Fundació Vila Casas exposa al Museu Can Mario de Palafrugell una exposició dedicada als mòbils de bambú de Villèlia.

Villèlia, l´escultor humil
Diumenge 03 | Agost | 2014

El Museu Can Mario de Palafrugell recorda els 20 anys de la mort d'un dels grans artistes de l'art català amb una exposició de les seves darreres peces mòbils de bambú.

Fallece la pintora Doris Malfeito
Divendres 01 | Agost | 2014

Notícia del decés de la pintora barcelonina Doris Malfeito, una peça de la qual es conserva al fons de la Fundació Vila Casas.

El sueño de ser artista
Dijous 31 | Juliol | 2014

Doris Malfeito Torrella, pintora i muller de l'ex conseller Macià Alavedra, va morir ahir a Barcelona. La Fundació Vila Casas conserva la seva escultura de 2002 El pas del temps.

L´art estiueja a l´Empordà
Divendres 18 | Juliol | 2014

Radiografía de la oferta expositiva de verano, que se traslada de Barcelona al Ampurdán. Can Mario y el Palau Solterra de la Fundació Vila Casas son destacadosc omo espacios museísticos.