CERCADOR

Exposición Pere Portabella: Cine, vanguardia artística y actividad política
Dijous 01 | Març | 2018
A l'exposició, acompanyada d'una minicicle a la Filmoteca de Catalunya, queda revisada i exposada la seva obra com a director, l'affaire 'Viridiana', l'escenificació tan iconogràfica del retorn de Josep Tarradellas, l'entorn artístic del cineasta i la seva relació ...

Pere Portabella. Cinema, art i política
Dijous 01 | Març | 2018

La Fundació Vila Casas inaugura l'exposició "Pere Portabella. Cinema, art i política" per fer un repàs de la trajectòria artística i social de l'autor de "Nocturno 29" o el "Silenci abans de Bach".

La superilla ja té qui la protegeixi
Dilluns 26 | Febrer | 2018

Des de fa unes setmanes, tres escultures de Xavier Mascaró que la Fundació Vila Casas ha cedit gratuïtament a la ciutat, protegeixen una de les 'Superilles' del barri de Poblenou.

Hablar de Pere Portabella
Diumenge 25 | Febrer | 2018

L'exposició 'Cinema, art i política' que li dedica la Fundació Vila Casas al Museu Can Framis anirà acompanyada d'un cicle de la Filmoteca de Catalunya dedicat al cineasta.

El geni indomable de Lita
Dissabte 24 | Febrer | 2018

La retrospectiva de l'obra de la cotitzada artista Lita Cabellut, que viu a Amsterdam, marca un dels punts àlgids del curs a Barcelona.

Pere Portabella. Cinema, art i política
Dijous 22 | Febrer | 2018

La Fundació Vila Casas ofereix una visió polièdrica i completa de la figura del cineasta fins al 23 de juny.

Conversa amb Antoni Vila Casas
Diumenge 18 | Febrer | 2018

"La Fundació comprarà fins al 2030 per mostrar un segle d'art català, després la inversió serà en salut", Antoni Vila Casas.

Pere Portabella, de Tarradellas a ´Viridiana´
Dissabte 17 | Febrer | 2018

La Fundació Vila Casas dedica una àmplia retrospectiva al cineasta en una mostra dividida en cinc àmbits expositius que parlen de la seva faceta cinematogràfica, artística i política.

´Mestre´
Dissabte 17 | Febrer | 2018

Pere Portabella és considerat el major representant del cinema conceptual. La Fundació Vila Casas analitza la seva figura en una exposició al Museu Can Framis.

Contrastos del Poblenou
Dissabte 17 | Febrer | 2018

Una exposició de Darius Koehli que té lloc fins al maig a l'Arxiu Fotogràfic de Barcelona, mostra quina és la realitat del Poblenou avui en dia.