Jordi Fulla
Dimecres 17 | Abril | 2019

Pintor català, mor de forma sobtada als 52 anys.

Mor Jordi Fulla, el pintor exigent i meditatiu
Dimecres 17 | Abril | 2019

L'artista igualadí, de 52 anys, era un dels més destacats de la generació dels 90.

Fallece el pintor Jordi Fulla
Dimecres 17 | Abril | 2019

El destacat artista de la generació dels 90 tenia 52 anys.

Fallece el artista egarense Jordi Fulla
Dimecres 17 | Abril | 2019

La singular mirada i interpretació de la realitat de Jordi fulla s'ha apagat per sempre.

Fallece de forma súbita el artista catalán Jordi Fulla
Dimecres 17 | Abril | 2019

L'artista Jordi Fulla va morir ahir de forma sobtada, segons va informar la Fundació Vila Casas.

El pintor conceptual
Dimecres 17 | Abril | 2019

Mor Jordi Fulla, un artista de la generació dels noranta que va impulsar la renovació de la pintura encabint-la en la nova era digital sense perdre tradició.

Mor als 52 anys Jordi Fulla, el pintor de mirada conceptual
Dimecres 17 | Abril | 2019
El pintor Jordi Fulla ha mort de manera sobtada aquest dimarts, als 52 anys. La seva mort, que ha estat comunicada per la Fundació Vila Casas, atura la trajectòria de l'artista en un dels moments més dolços i de màxima creativitat.  Veure ...

Fotógrafas en el espejo
Dimecres 17 | Abril | 2019

El Palau Solterra de Torroella de Montgrí mostra les afinitats en l'obra de sis autores iranianes i sis espanyoles.

L´artista igualadí Jordi Fulla mor de manera sobtada als 52 anys
Dimecres 17 | Abril | 2019

Fulla, que reivindicava la pintura des d'una mirada conceptual, exposava fins al juny a Can Framis.

Mor Jordi Fulla, amb obra sobre pedra seca a Cal Pal
Dimecres 17 | Abril | 2019

Ahir va morir de manera sobtada l'artista Jordi Fulla, autor de l'exposició sobre pedra seca que axhibeix actualment a l'espai de Cal Pal, a la Cortinada.