Ja es coneixen els noms dels 6 artistes finalistes de la 3a Biennal LARVA de l´IEI

Dilluns 27 | Setembre

El jurat encarregat de fer la selecció ha estat format per Joan Josep Ardanuy, director de l'IEI i que actua com a president; Joanpere Massana, conseller del Departament d'Arts de l'IEI i que exerceix de secretari del jurat, Oriol Fontdevila (comissari i crític d'art), Glòria Bosch (comissària, investigadora, vinculada a la Fundació Vila Casas), Jesus Vilamajó (comissari independent, director tècnic del festival SCAN Tarragona i director dels festivals Embarrat i Errant) i Anselm Ros (tècnic de l'IEI, comissari de La Gòtika).

Veure notícia

Font: Territoris.cat