L'artista Perico Pastor és el coordinador del projecte "El Mar de l'Art", una exposició en què onze artistes aporten les seves obres per inundar d'art l'Hospital del Mar. La iniciativa vol apropar a pacients, visitants i treballadors diverses peces que podrien estar en un museu. A més a més, Perico Pastor té un vincle especial com a pacient de l'hospital, on va ser atès d'urgència per un infart. D'altra banda, el conegut il·lustrador i pintor té una exposició, titulada "Primavera", a la galeria Jordi Barnadas de Barcelona, que es pot visitar fins al 16 de maig de 2026.
Font: 3cat
Uneix-te al nostre