ART CONTEMPORANI - MUSEUS - - Visites Guiades

Visites Guiades -

Arty city tours

El Poblenou, el nou districte de la creativitat

El barri del Poblenou s’ha convertit en el nou centre cultural i artístic de Barcelona. Des de la Fundació Vila Casas oferim una ruta per a descobrir aquest districte tan genuí tot visitant-ne les antigues fàbriques rehabilitades com a galeries o estudis, que ens obriran les portes de forma exclusiva. També descobrirem l’única colònia industrial del barri que es manté intacta, així com les noves propostes arquitectòniques del 22@, entre les quals destaca el Museu de Pintura Contemporània Can Framis que ha estat finalista i guardonat en dos Premis FAD d’Arquitectura. En visitarem la col·lecció guiats per una historiadora de l’art i presentadora d’un programa d’art a televisió, que ens acompanyarà durant tot el recorregut.

Ruta de 3 h: preu per grup, 200 € (no inclou entrada al Museu).

Anna Pou van den Bossche. Guia oficial de Catalunya:
Nascuda a Barcelona. Llicenciada en història de l’art. Màster en art contemporani. Professora d’història de l’art. Presentació i continguts de programes d’art a BTV.
Idiomes: anglès, francès, italià, alemany, castellà, català.

canframis@annapou.com
+34 620935094

Descarregar    Document adjunt

Més informació i reserves:

Més informació i reserves:

(+34) 620935094