ART CONTEMPORANI - MUSEUS - Museu Can Framis, Barcelona - Visites Guiades

Visites Guiades - Museu Can Framis, Barcelona

Visites guiades arquitectòniques

Arquitectura: Museu Can Framis

Visites arquitectòniques que  entrelliguen els coneixements tècnics (explicació arquitectònica), físics (recorregut pels edificis i el seu entorn) i vivencials (emocions lligades a una contextualització històrica, social i econòmica de l’entorn), adaptant el nivell d’aprofundiment al tipus de públic interessat en cada visita.

La visita explica les principals decisions arquitectòniques del nou projecte del Museu Can Framis, les quals van estretament lligades a la història de l’antic complex fabril, del barri del Poblenou i de la ciutat de Barcelona.

La visita pot ser adaptada per a persones amb diversitat funcional

Preus per grup: català i castellà, 50,00 €; anglès, 100,00 € (no inclou entrada al museu); visita accessible català i castellà, 100,00 € (no inclou cost de l’intèrpret LSC/LSE)

Durada: 1 h 30 min

Màxim: 25 persones per grup

Contacte:

Anna Argelagós: a.argelagos@gmail.com / +34 661634748

Miquel F Zuzama: mfzuzama@gmail.com / +34 696290490

Anna Argelagós i Millan

Nascuda a Barcelona. Llicenciada en Arquitectura a la UPC. Màster en direcció i organització d’empreses a la UPC. Despatx professional propi. Gestora de projectes i col·laboradora del festival d’arquitectura 48h Open House BCN. Realització de visites, xerrades i articles arquitectònics sobre Barcelona per a diferents públics i entitats.

Miquel F Zuzama

Nascut a Palma de Mallorca. Graduat en Arquitectura a la UPC. Cursant el Postgrau en “Accessibilitat i Disseny per a tothom” a la UIC. Assessor extern de l’Institut de Persones amb Discapacitat de l’Ajuntament de Barcelona. Col·laborador del festival d’arquitectura 48h Open House BCN en l’equip de programació i coordinació, responsable d’accessibilitat del festival. Realització de visites i xerrades arquitectòniques sobre Barcelona per a diferents públics i entitats.

Més informació i reserves:

Més informació i reserves: