ART CONTEMPORANI - MUSEUS

Espais Volart, Barcelona

Espais disponibles lloguer

Espai Volart
Una de les plantes de l'antic magatzem de mantellines VOLART, on actualment s'ubica l'Espai Volart, es posa a l'abast per a la celebració d'esdeveniments externs a la Fundació Vila Casas, sempre que no es tracti d'exposicions d'art.

L'espai es pot llogar de dilluns a divendres de 9h30 a 13h00.

Capacitat (pax) 150

No hi ha disponibilitat de lloguer durant el mes d'agost, els diumenges i els dies de canvi d'exposicions.
Contactar: +34 93 481 79 85
volart@fundaciovilacasas.com

Espai Volart 2
Una de les plantes de l'antic magatzem de la Casa Felip, on actualment s'ubica l'Espai Volart 2, es posa a l'abast per a la celebració d'esdeveniments externs a la Fundació Vila Casas, sempre que no es tracti d'exposicions d'art. També disposa d'un auditori amb capacitat per a 35 persones.

L'espai i/o l'auditori es poden llogar de dilluns a divendres de 9h30 a 13h00.

Capacitat (pax) 100

No hi ha disponibilitat durant el mes d'agost, els diumenges i els dies de canvi d'exposicions.
Contactar: +34 93 481 79 85
volart@fundaciovilacasas.com