ART CONTEMPORANI - EXPOSICIONS - Exposicions temporals d'art contemporani

16/04/2021 - 16/05/2021
LOCALITZACIÓ
Capella de Sant Joan, Vilafranca del Penedès

Una exposició de la Fundació Vila Casas, a cura de Natàlia Chocarro, que presenta una selecció de peces de la seva col·lecció, a l’entorn de la maldat i les seves múltiples manifestacions. Una mostra col·lectiva d’artistes nacionals de reconeguda trajectòria, que troben en la imatge una possibilitat de redempció. Hi trobem el treball dedicat a la memòria històrica del tàndem Bleda & Rosa amb “Cavea (Serie ciudades) Saelices” i la seqüència colpidora de Santos Montes “El paseo” que entren en diàleg amb les propostes aclaparadores de Xavier Ribas i la “Sèrie Flors” o la “Sèrie Rota” de Carmen Mariscal. El dolor, la maldat, es vesteix amb diferents rostres i no sempre advertim la seva presència; en són una bona prova els retrats esfereïdors de Valentín Vallhonrat o la dansa continguda d’una dona empresonada d’Isabel Rocamora. L’hermetisme de la comesa de Sabela Eiriz, Anna Malagrida i Mar Arza –una exploració sobre l’ocultació– tanca el recorregut. Una nova oportunitat per a descobrir el valor d’aquesta col·lecció d’art contemporani tan emblemàtica.

Accés a la pàgina web de la Capella de Sant Joan

DestíCapella de Sant Joan, Vilafranca del Penedès